20051101


TRT 12345 kendini aşmış, iftar saatinde yaptıkları program bana kalırsa dünya televizyonlarına örnek olarak gösterilmeli, öyle böyle değil.

şimdi sevgili müslümanlar, sağ taraftaki ezan çizelgesi muhteşem, şehirler iftar saatlerine göre sıralanıyor, sırası gelen şehir hopşiribom kayboluyor, liste yenileniyor, pek heyecanlı, bi de tutuyorsanız süper, önce sizin şehrinin menzile giriyor, vakit geçtikçe listenin üstlerine doğru ilerliyor, sonra bingoooo

hoca efendi falan var doğal olarak lakin bu sefer tüm olay vapurda geçmekte, izleyen varsa bilir, dekor falan değil, bildiğin vapur. ulan ne alaka derken vapurun bacasına görüntü yansıttıklarını farkettim, ambiyansa gel vatandaş, vapurun bacasında amcam ilahi falan okuyor.

bu da yetmiyor, amcalar röportaj, özlü sözler gibi kısımları vapurda dışarıda yapıyorlar, düpedüz manyaklık, insan donar, hayır girin içeride yapın bu işi, yok efendim ambiyans. sonra cümle cemil sübyan sahneye çıkıyor, onlar da vapurun ara katlarında el ele tutuşup ilahi, şiir olayına girmişler, koca herifler hasta olacak bişey demiyorum da çocuklara yazık be.

yetmiyor bosna herseke bağlanıyorlar, orada bir türk hoca buluyorlar, adamla konuşuyorlar lakin adam susmak bilmiyor, en son mikrofonu çekiyorlar adamın önünden zorla, sen sağ ben selamet.

oruç tuttuktan sonra ilk sigara olayı var ya, kendimden geçiyorum . sevap için mi bu sigara için mi tutuyorum orucu, araştırma safhasındayım.

ooooooof, hiç geri dönesim yok, çok çalışmam gerekecek çokk, ne güzel yatıyorduk be.

Hiç yorum yok: