20051115

beautiful kelimeler

Bu öylesine bir yazı, hatta neşeli olması için yazılmış kelimeler topluluğu, ben de başkanlarıyım, parti kuruyoruz, neşeli bağımsız kelimeler birliği, haftaya çok komik bir olağan kurul toplantımız var, uzak ülkelerden ingilizce kelimeler de çağırdık, sözlük bile davet ettik, gelip bize bazılarımızın hayatlarının anlamını açıklayacak, sponsorumuz bile hazır, türk dil kurumu, anlayacağınız bu sayfa benim ve değerli mesai arkadaşlarım alakasız kelimelerin sıradan bir buluşması, o yüzden fazla birşey beklemeyin, bekleseniz de biz gelmeyeceğiz, koskoca bir partiyiz biz, siz bize gelin..

Üzerimdeki sigara yorgunluğu, başka birşey değil, o kadar çok içiyorum ki içimi karbondioksit kapladı ve beni artık ancak amerikanyadan gelecek yakışıklı itfayeciler kurtarabilir, onlar kahraman olurlar, bense sıradan hayatıma sıradan bir ifade ile birşey olmamış gibi devam ederim, yapabildiğim en iyi şey bu çünkü, bırakmıyorum, bıraksam da çaktırmıyorum kimselere..

Bu öylesine bir yazı, akşamına hepsini unutacaksınız, evinize gideceksiniz, televizyondaki bir dizinin hiç beklenmeyen sonuna şaşırıp bir haftanın daha geçmesini bekleyeceksiniz, sonra gündelik koşuşturmalar, faturaları yatıracaksınız, sınavlarınız olacak, arkadaşlarınız arayacak falan filan fıstık.

Yolda güzel bir kız gördüğüm zaman sapık olduğumu düşünene kadar bakıyorum, cidden, uzunca bir müddet o kızla aynı şeyi düşündüm fakat değil. Bana kalırsa güzellik inanılmaz bir yetenek, doğuştan çok zengin olmak gibi birşey, bir adım önde başlıyorsunuz. Mesela siz çok zekisiniz, e nerde hani, göremiyorum, ispat etmeniz lazım. lakin güzellik öyle değil, her açıdan daha avantajlı, hem insanın canını acıtmaz (bu da nasıl fiks bir geyiktir) hem farklı birşey olursunuz. Parasını verip alırım derseniz bir yere kadar. Güzel insanlardan nefret ediyorum, onlar da beni pek sevmiyorlar galiba. (alakasız oldu ama kızdım ben birden ondan)

Bi tane manken okusun mesela şu blogu nobel almazsam serefsizim..

Hiç yorum yok: