20051110

f


gençken, pek gençken insanlar minnacık yani küçük şeylerden mutlu olabiliyorlar, sonra büyüyünce olamıyorlar, kötü oluyor, lakin hep de küçük kalınmıyor, büyünüyor, hayvan gibi olunuyor, tabiat yani, izin vermez, anahtarlar, sorumluluklar artıyor, kişiler artıyor demek ki herşey çoğalıyor, sahip oluyorsunuz, ismin en çekici halleri, yetmiyor, daha fazla, fazlalaştıkça daha bi pek düşünüyorsunuz, unutuyorsunuz, denizleri, dört tarafı yoklukla çevrili bir zenginliğin içinde oturuyorsunuz, robinson kim, cuma kim, siz kimsiniz ki,

bu hayatın manası ölümdür, boşuna aramayın arkadaşlar, geberip gideceksiniz, ne olursanız, ne kadar mutlu, ne kadar üzgün, ne kadar akıllı, saf, güzel, çirkin, müdür, memur, kapıcı, ölüyorsun işte, bu kadar, game over, hoşgeldiniz,,

fazladan virgüllerim vardı, harcayayım dedim,

13 yorum:

QM dedi ki...

tamam herkesin sonu kara toprak. ama, sonunda olecegiz diye nasil yasadigimizin bir manasi yok mu? bana var gibi geliyor.

silenzio dedi ki...

yanlış yerden bakıyorsunuz bayan..

QM dedi ki...

tamam diyelim ki yanlis yerden bakiyorum, ama benim bayan oldugumu nereden cikardiniz ki?

hera dedi ki...

bu hayatın sağlaması ölüm, manası değişmek ve değiştirmektir diye iddia ediyorum sayın üstadım

silenzio dedi ki...

ben anlıyorum böyle şeyleri, yetenek.

---------

neyi cidden değiştirebilirsin ki hera, ne olur ki yani değiştirsen, değiştirsene mesela ölümü..

hera dedi ki...

peki silenzio,
seni değiştireyim mesela, ama önce avucuna biraz ekmek kırıntısı al, sonra bir kuşu besle elinden. sayende açlığı gitsin kuşun, gözlerin arayacaktır ertesi gün onu camda. belki o da seni hatırlar fln.. (yeterince romantik bir tını yakaladığımı sanıyorum) şimdi bu kuş açlık halinden tokluk haline değişim göstermiştir. mana mı? nasıl sorusunun cevaplanma sürecindedir. evet hepimiz öleceğiz, tek fark gösterdiğimiz ve tanıklık ettiğimiz değişimlerdedir, ölüm ise sağlamadır. yaşam görecedir (delta)

hera dedi ki...

peh peh diyorum

QM dedi ki...

cinsiyet belirtmeden bayan olarak algilanmak, bir acidan bakilinca, iltifat sanirim. ama yeteneginizin boyutlari uzerine tekrar dusunun bence.

simiole paris carnet dedi ki...

silenzio, aslinda ben bir erkegim ve cok yakisikliyim (hani siyah takim beyaz gomlek kirmizi kravat falan). ilgilenirsen diye soledim. opuyorum seni.
hihihihi

bilginc dedi ki...

bardagin tamamen bos kalmasinin payi var midir acaba?
pardon..

silenzio dedi ki...

hera : o kuş yine acıkacak ve ölecek lakin mesele o değil, tabii ki nefes almanın şekilleri de önemli lakin mevzu öleceğini farketmet. ölüm yani bitiş neyi sağlar ki, bilemiyorum.

? : erkekler kedi koymaz resmine :-)

simiole : ben zaten senin hastanım, kravat takar dolaşırız.

QM dedi ki...

tamam da o kedi erkek :)

tuhaffiye dedi ki...

tamam silenzio diyelim ki güzel yazmışsın, o zaman bi alkışı hak etmez misin? tamam ettin diyelim, o zaman alkışlamaz mıyız, tamam alkışlammızı istemiyosun diyteliz, o vakit ben senin kafanı kırmaz mıyım?
fazla tamamlarım vardı kullanayım dedim.