20051126

f

yazılacak cümlesi kalmayanlar için indirimli satışlarımız başlamıştır, elimizde bol miktarda aşk, ilk görüş, yalnızlık, güzel, ilişki, acı gibi kelimeler bulunmaktadır. toplu alımlarda 10 taneye iki tane bedava veriyoruz. otobüs diyene mola yeri bedava gibi..

satıyoruz çünkü artık bir işimize yaramıyor bari başka ihtiyaç sahipleri mutlu olsunlar. mutluluk dediğin şu dünyada üç beş harfin birleşmesiyle olacaksa biz destekleriz. bağımsız kelimeler birliğinin temel amacı bu olmuştur, bu olacaktır.

biz gidiyoruz, güper bir memleket bulduk oraya yerleşeceğiz, herkes gibi biz de kaçacağız yani. kaçacağınıza değiştirin kardeşim diyenlerin kafasına balyoz ile vuruyoruz. kaçmak kolay çünkü ama zor, ingiltereden yeni gelen arkadaşımız difficult öyle dedi.

altmış yaşında birisi bu yazıyı okusa der ki ah bu gencin kafası pek bir karışmış. öyle tabii, ne kadarcık sorumluluğum var ki şu hayatta benim, çoluk çocuk yok, ceketimi alır çıkarım yani. ama teyzelerin en güzeli her zaman o kadar kolay olmuyor, insan evladı bal börek içinde yaşasa da bulur birşeyler kendine, tabiat böyle, hem ben diyorum ki yalnızım, senin bilemeyeceğin kadar yalnızım, daha da ötesi yok. sen şimdi haplarını iç, yat, yarın sabah gezmneye gideceğiz.

meaning diye birisi geldi geçen, beni the life ile tanıştırsana falan diye. hayır sorun değil, the life benim kankam ama sen kimsin? olmaz, bizim de işimiz gücümüz var, koskoca fedarasyon böyle mevzulara bakmaz arkadaşım..

3 yorum:

passive dedi ki...

f ile başlayan bi kelime istiorum ben kaldı mı?

silenzio dedi ki...

yabancı konuklardan father var, romantik bir şey istersen faris,

Margot dedi ki...

halimi anlayacak, derdime katlanacak, benimle ağlayacak, bir kelime istiyorummm..