20051128

f

  • Benim bir jeep alacak kadar param yok lakin kırmızı ışıkta yanımda duran şahindeki amca bu yaşta nasıl böyle bir arabaya binebildiğimi düşündü.
  • Yürüyordum, yanımdan geçen ve güper olduğunun en az herkes kadar farkında olan kız bir saniyeliğine bana baktı ve hayatımın geri kalan yetmiş senesini bu yüzle nasıl geçireceğimi düşündü.
  • Oysa tam bir saniye sonra solumdan yeni evli ama çocuklu bir çift geçiyordu, birbiriyle şakalaştılar, güldüler, çocuklarına baktılar sonra, mutluydular, kıskandım
  • Sonra mağazanın birine girdim, bi hırka gördüm ama herhalde uzun zamandır birşeyi bu kadar almak istemedim, etiketine baktım, dışarı çıktım.
  • Derken bir teyze benim yarım saat önce traş olduğum yerde durdu, fiyat listesine baktı, kızına doğru dönüp bir fotoğraf çektirelim dedi, şaka gibi fiyatlar.
  • Derken ben eve dönerken harika bir evin önünden geçtim, acaba burada kalmak için geldiğimi söylesem ev sahipleri ne der diye düşündüm.

    Her zaman için daha iyi birşey var değil mi, neye sahipsen +1, sıçayım böyle hayatın içine.

    Lakin o yeni evli çift, onların +1 i yoktu sanırım.

    Evire çevire sıfıra alıştırıyorum kendimi, hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: