20051122

nano


yeryüzündeki bazı insanların doğuştan süperman olduklarına, diğerlerinin ise onları izlemek için geldiklerini düşünüyorum. bunu düşünmek benim gibi salakcana insanlar için ağır olsa bile yapabilecek pek bişey yok, madem geldik, elimizdekinin bir fazlasına ulaşırsak mutlu olacağız..

steve jobs amca, apple'ın kurucusu, babası, herşeyi. dünyadaki en iyi tasarımlı elektronik aletlerin yaratıcısı tartışmasız bu elma arkadaşlardır. Steve amca defalarca bu güzide para basan firmayı ipten kurtarmış, oha artık denilen şeyleri yapmış, hayatının yarısından fazlasında sıfırdan başlamış. yetenek işte.. şahsen ben bütün varlığımın her an yıkılabilecek olmasından korkarım, sıfır o yüzden büyük bir rakam..

Julia'ya ipod nano alan annemi, bir sene sonra ipod mini'yi hayvanlar gibi geliştiren apple'i tebrik ediyorum. resme bakar mısınız ya, alet sigara paketi kadar ve yalnızca 3 kredi kartı kadar kalın, inanılmaz yani, dinlemiyorum, elime alıp seviyorum arada bir..

Hiç yorum yok: