20051117

g

çok mutlu olup şa la la laaa diye bağırarak sözlerini bilmediğim bir şarkı söylemek isterdim.

değilim, gecenin bu saati çalışıyorum, pişman da değilim, mutsuz da değilim, hayatımda olmayan şeylerin yerine saçma ve sapanla vurulabilecek kadar küçük şeylerle dolduruyorum, harikayım, çok başarılıyım işimde, param falan da var, bir sürü kıyafetim, bir sürü arkadaşım, çıkmak istemediğim bir evim var, sıcak, kalorifer aidatını düzenli ödüyorum.

yoksun ya hepsi bu yüzden. senden nefret etmem de bu yüzden, yazılabilecek en edebi cümle seninle sabahın öğlesinde uyanmak ya ve ben o kocaman yatakta tek başınalığımın çalar saatiyim, senin yüzünden, bana aşkın tanımını yaptırıp aklımın bir ucunda kayboluyorsun, ekmek taneleri atıyorsun yola, gelecek diyorum, elbet birgün, kapı çalacak, bıktım, seni beklemekten, yokluğunu sevmekten bıktım. artık bir ismin bile yok, ne kötü, önceden hikayelerimin karizmatik kadınıydın sen, onlar bile unuttu seni, yazık.

bu şehrin bir yerinde nefes alıyorsan, artık dayanamıyorum, biliyorsun..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:,(

mono dedi ki...

biz daha unutmamışken, senin unutmanı beklemek hata zaten

Adsız dedi ki...

sen bu cümlelerle nasıl böyle oynayabiliorsun bende ona dayanamiorum.........