20051130

f


Şehrimize kısa bir süreliğine teşrif eden Beatrice dedi ki: “yahu sen nasıl bir adamsın? Yazdıklarına falan da bakıyorum, hep aynı bok, bir titre bir kendine gel, nedir bu abuk sabuk moral bozukluğu, deli etme adamı”

Bunları şahsına münhasır arkadaşımdan başka birisi söylese idi muhtemelen ellerimi burnumun üstüne koyar sonra da parmaklarımı aşağı ve yukarı doğru hareket ettirirdim, evet bunu yapardım.

Beatrice dedim, beni iyi dinle: dünyadaki en güper şey nedir bilir misin? Yeni bir cüzdan almaktır, eskisinin içinden kartlarını, paralarını, kartvisitlerini, varsa fotolarını, gereksiz bir sürü şeyi çıkarırsın, sonra bööle misler gibi kokan yenisinin içine yerleştirirsin, derli toplu olur, işte hayat budur.

E hadi o zaman dedi, madem işler bu kadar kolay, kalk gidiyoruz.

Gittik, isim vermeyeyim reklam olmasın bir alışveriş merkezinde aptal saptal battal dolaştık, ben erkek reyonlarına bakarken, Beatrice de bir örnek giyinmiş kızlarla dolu mağazaları gezmiş, sinemaya gitceidik, istediğimiz film yokmuş.

Beatrice hanım şehrine dönerken dedi ki: evde masanın üstüne bak, ayrıca unutma bi daha geldiğimde seni böyle görürsem kafanı kırarım.

Peki dedim. güle güle zamanı, eve döndüm, o da şehirden ayrıldı.

yeni cüzdanımı elimde tutup hafifçe gülümsedim, şimdi herşey yolunda..güper diye birşey var ya, aha işte o Beatrice.. bazı kızlar iyi ki varsın falan der, bakın manası buymuş.

5 yorum:

hera dedi ki...

sevgili silenzio,

http://herapist.blogspot.com/2005/11/bir-dilek-dile.html

-ilgilenirsen diye...

sevgiyle,

QM dedi ki...

Beatrice cok enteresan bir kisilikmis.

silenzio dedi ki...

hera, yazacağım şekerim bir ara..

qm, dear lady, Beatrice insan değildir.

QM dedi ki...

even though I have no problems with the female sexuality, the FACT is that I am not female. Bear this in mind.

silenzio dedi ki...

it is a book..