20051201

g

değerli arkadaşlar,
evlenmek istiyorum. çok ciddiyim. lakin nihai amacım bir kız çocuğu sahibi olmak.
bu da resmim. ilgilenen olursa lütfen mesaj atsın. cinsel birşey aklınıza gelmesin, modern tıp çok gelişti. en azından bir kişi cevap atsın, bu kadar çirkin miyim ben diye düşünmeyeyim, rica ediyorum.
bir bayanda aradığım özellikler ise:
  • güzellik
  • zeka
  • anlayış
  • bıt bıt etmemesi

benim özelliklerim ise:

  • full aksesuar
  • deri koltuk
  • ısıtmalı yan aynalar
  • ABS, ERT, AFA, FGI

hayırlısı olsun diyelim.

ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi iletirim.

beğenmeyen arkadaşlar, burun kıvıranlar, evet sizler, pişman olacaksınız, iyice düşünün, kel ve göbekli değilim, gerçi onun da hastaları var.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tamam olur evlenelimmm :))

mtlda dedi ki...

güneş gözlüklü, karizmatik msn avatarını deşifre edersem görürsün. mail bekliomuş bi' de, ahahaa

silenzio dedi ki...

bi dahaki sefere onu da koyuyorum şekerim..

Adsız dedi ki...

anac ve sevgi yapiskani da olsun mu, zira olmayanlara karsi pek bir terssin. kizimin bu sekilde yetismesini istemezdim. sanirim platonik kalmak daha iyi...