20051217

f20

on şey:

  1. güzel herhangi birşey ( geçen gün krampon gördüm, şaka gibi renkleri, tasarımı, hastası oldum mesela, on dakika baktım, kadın atıyordu dükkandan)
  2. tesadüfler ( anlayamıyorum çünkü )
  3. eskiden çok ünlü ama şimdi pek sallanmayan birini görmek (ziya kürküt gibi, kara melekte falan oynuyordu)
  4. pazar gazetesi (hepsini okuyamanın verdiği ince pişmanlık)
  5. tanımadığım bir albüm bulup dinlerken bir şarkının inanılmaz gelmesi ve on kere üst üste dinlemek (urbs-tu moi aussi? --> clementine sen güper bir insansın)
  6. kaybolmak ( arabayla giderken yolu bilememek ve o sessiz panik, abuk sabuk yerlerden çıkmak)
  7. yaşlı ama komik adamlar (bana herşeyi çözüp olayı makaraya bağlamış gibi gelirler)
  8. uyanınca yapacak ya da görecek harika birşeyim olması ve yataktan fırlamak (nadir olur)
  9. sessizlik (konuşurum ama anlamazsın diyebilmek, sonra buna üzülmek)
  10. taksimde kalabalıktan sıkılsam bile bir sürü değişik yabancı insan görmek (geçen akşam bambide yanımda oturan kız, arkadaşına eski sevgilisine kendisini aldatınca yaptıklarını anlatıyordu, küfürler falan havada çok eğlenceli)

11. gelebilme ihtimalin, çıkıp, birşey olmamış gibi, herşey olacakmışsın gibi, saatsiz, sakin, öyle.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

offfvvv!

noolur şu word verification'u açç :))

Adsız dedi ki...

izmir metro bornova. birini beklemek baska bir yerde bu kadar eglenceli olamaz.

Adsız dedi ki...

tesadüfen rastladığın birisinin mutlu olduğu onartıbir maddeye bakıp yüksek benzeme yüzdelerine şaşırmak.