20051209

f

birgün de ben turist olsam istanbul, ne olur ya, böyle boynuma fotoğraf makinesi falan assam, kokoreç köfte kebab nedir merak etsem, taksici beni kazıklasa falan, olmaz mı? aaa ne güper mimari falan desem, camileri falan dolaşsam, hoca kızsa lakayt halime, ingilisce bilen birilerini bulmaya çalışıp adres sorsam, kaybolmasam ama, haritam olsa, olmaz mı, birgüncük ya, sonra yine eski halime dönerim, söz..

(insan doğduğu gün beşiğinin yanına falan gitse, annesini öpmek ister ama kendisini düşündükçe içi acırdı diye düşünüyorum, böyle yani)

2 yorum:

Margot dedi ki...

Rüyamda kucağımda kendi bebekliğimi taşıyordum. Ne güzel bir bebekmişim dedim kendi kendime. Camdan falan baktırdım biraz, uyanınca pek tekinsiz geldi. Şimdi hatırladım.

Asuman Unsal dedi ki...

en acıklı yerinden giriyorum bazen manzaranın, herkes kendi payında, bir elma dilimi belki bana düşen, ama bu da güzel...