20051221

f


sigarayı bırakmaya çalışıyorum kıymetli hayvanlar alemi, zor, gerçekten zor..

tavşan dostum, birkaç kere denedim aslında ama hiçbirinde başarıya ulaşamadım, koşullar izin vermedi, bir keresinde tam bıraktım gece, sabah işe gittim, ulan dedim içmiyorum artık neyse gayet güzel oturduk yukarıdaki gibi çalışıyoruz, hoop bir mesaj, o vakitler hayatımızda pek kıymetli olan bir arkadaştan aşk falan gibi konularda, daha da sabah erken ama, indim hemen aşağıya yaktım çakmağı sigarayı da içtikten sonra söndürdüm, başarısız bir intihar girişimi oldu benimkisi, o mesajı atan arkadaşa ise bir kırgınlığım yok,

velhasılı fil amca, günde bir paket olduk biz gel zaman git zaman; sabah uyanıyorum çat bi tane, işten geliyorum yak hemen, birini beklerken kibrit, sıkılınca kültablası, uyuyamayınca karanlıkta (ve sen hiç gözlerini kapayarak sigara içmemişsindir) birlikte kırmızı.

iyi güzel, hani karizmatik ayakları vardır ya, o da tamam, gayet başarıya koşuyoruz. edebi cümleler içinde tavşancık, inanmazsan ölümü öp, nereye koyarsan oynar bu sigara, şık durur zarf olarak en hain paragrafın sessiz bir yerinde, bilirsin.

baktım olacak gibi değil, ayan beyan canım acımaya başladı, ciğerlerim kalbim iştahım. yeter dedim, bu gidişe bir son vermenin zamanı geldi de geçiyor, ne yapsak da şu meretten (meret: halk içinde genelde sigaraya denir, dikkat edin) kurtulsak su kamplumbağası..

taktik şu: önce o salak marlightbox'ı değiştir, abuk sabuk sigaralardan birini al, böyle yapınca ne oluyor, o hep alıştığınız tadı değil de yalnızca nikotin için kasıyorsunuz. işe yaradı, artık günde sekiz tane içiyorum, yalnızca sekiz tane. sırada yavaş yavaş azaltmak var, amaç günde iki-üç tane, hep imrendiğim alakasız içicilerden olmak, mesela bizim bahçedeki maymun arkadaşlar gibi, verirsen içerler vermezsen umurları olmaz, ööle işte.

başaracağım, elim ikide bir pakete gitse de, kafayı sıyırıp yakacağım ben desem de yapacağız bu işi.. duman avcılarıyız biz (bööle de saçma birşey var, gece dörtte falan tvde çıkıyor, şarkıları falan var). iradesi olan birisi olsaydım çat diye bırakırdım ama değilim işte, ne yapalım, çeşit olsun diye yaratıyor bazen tanrı,

5 yorum:

simiole paris carnet dedi ki...

silenzio, hasta oldugum icin tam dort gundur sigara icmedim. demin yazini okurken kahvalti yapiyordum. genelde kahvalti sonrasi bir sigara yakardim. okuduktan sonra dedim ki kendime "ben bugun iyiyim yaksam mi bi tane" sonra dedim ki "belki de sigarayi biraktmisimdir da haberim yok"tur. cumlelerim kopuk kopuk olabilir. nikotinsizlikle alakasi vardir. ama sonra dedim ki "icmeyeyim simdi yine bogazim acir". Sana haber verecegim, gelismeleri. sonuc olarak hic sigarasiz besinci gundeyim. konu uzerinde pek dusunmek istemiyorum, ve yazmamam lazim daha fazla. yoksa..yok yok.

Adsız dedi ki...

bırakmasan?

simiole paris carnet dedi ki...

birakmamisim.

clémentine dedi ki...

ilk bir hafta hiç içmedim. sonra maymun oldum ben de. 2 günde bir eğer kahve varsa onun yanında, üç günde bir yarısını arkadaşa vermek suratiyle. nefesim açıldı. iştahımı tutuyorum. daha hızlı yürüyorum. bugün allah seni inandırsın göbek attım bir ara ne yorgunluk ne nefes nefese kalma hali. en güzeli de gece yarısı uyandığında ciğerinin derininden o kül kokusunun gelmemesi. süfer... maymunlaşmak güzel şey :)

Zagrep_Radyosu dedi ki...

abi acaip imrendim ne yalan sööliyim. hemen çalışmalara başlııcam. bir de ilaç warmış ama zannımca yine irade de bitiyor iş.