20051203

f

alkol dediğin ne güper birşey.

bi kız vardı, köşede duruyordu, o boyalı ve sarı saçlı salakların arasında, belli ki başkaydı, birşey düşünüyordu, başka birşey.

sonra baktım, o da bana baktı, ama yarım yamalak, öyle kaçak yani, belki bana bakıyor mu diye. sonra ben de ona baktım, liseli genç adam der ki bakıştık, olur böyle şeyler.

netekim yanına gittim, merhaba dedim, ben seninle konuşmaya geldim. güldü, sanki sen başka bir yerdesin burada değilsin dedim, güldü, buradayım, merak etme. eliyle sağ elindeki yüzüğü gösterdi, bir kelime dahi etmedi. kaç yaşındasın ki sen dedim, 24 dedi. çocuğum bile var dedi. atıyorsun dedim. sana fotoğrafını göstereyim dedi, cep telefonunu aldı.

bari kız olsun dedim, resim buldu bir tane, kızı varmış. gülümsedik. sonra gitti.

e nereye kadar be güzelim hayat, kas bakalım, ne kadar daha engelleyeceksin ki?

Hiç yorum yok: