20051204

f

Bazen boş bi word sayfası açıyorum. Öyle duruyorum on dakika falan. İki kelime yazıyorum, üç tane siliyorum arkasından, sessizlik yani.

Sonra julia sen çok sigara içtin diyerek, biraz kızarak yani, balkonun kapısını açıyor. Neyse bunlar boş..

Geçen gün taksici amca dedi ki yahu bu insanlar 200 metreüçgen ev alıyorlar, yarısı boş kalıyor , ne gerek var, ufak bir mutfak olsun, bi tane odası olsun, kitaplığı falan olsun yeter. Yetmez mi abim, yetmez mi?

Sonra marka konferansında girişimci bir ingiliz abimiz dedi ki fuck the company, you are slave.. dedim abi, iyi güzel, kendi işimizi kuralım da bende hiç para yok. Bak dostum dedi (my friend yani) ilk işim battığında eksi bir milyon dolardaydım ben, sen sıfır diyorsun. Geri döndü sonra ülkesine.

İyi işte böyle, düz çizgi, yaşayıp gidiyoruz, daha ne ki ..

Hiç yorum yok: