20061119

pazar gecesi, öyle oturmuşuz evde, maça gitmişiz geri gelmişiz, saçma bir surat asıklığı yüzümde, sigara içmeyeceğim deyip 2.'yi yakmak için paketi arıyorum ve tam bu sırada basement jaxx hayranı olmaya başlıyorum - take me back to your house.. bulun dinleyin bak hayat tam süper olacak. ayrıca aile saadetinin dibine vurmak üzereyiz, evimizde kamp kuran annem hain bir evlat olduğumu farketmemi sağladı, komfor alanımın (bu ne biçim bir isim/kavram süleyman?) birazcık zorlanması, mesela ışıkların açılması mesela yerli diziler mesela sorular sorulmak falan, bunlar bize göre değilmiş artıkın bu yaştan sonra, onu anladık, bir yandan da kendime kızıyorum tabii, kadıncağız eskilerin deyimiyle kıçıma kazık batırmıyor ya, bir hafta kalıp gidecek, işte bööle bir durum..

bu haftasonu içtim ben yine ama içmek derken öyle az buz değil, bokunu çıkarana kadar, devletimizin her köşebaşına bir polis dikmesi aklımızı başımıza getirdi de arabayı bırakır olduk, o da irenç bir durum, sabah kalkıyorsun gidip arabayı almak lazım, parktaki abi yüzüne salak salak bakar, hala ayılmamışsın zaten, ağzına içmek denilen kavramı götümüzden anladık abicim, durum bu. nasıl bir yazarsam artık götler, kıçlar falan terbiyesizlik diz boyu..

oysa hep sıradan insanların çok süper hikayeleri olduğunu düşünürüm, sana anlatmayacak kadar iyi, masalları kıskandıracak kadar kahraman, mutlu bir sonu hakedecek kadar masum. yanından geçtiğim amcanın ufak bir şarküterisi olduğunu düşünürüm önce sonra müdavim müşterilerini gülerek karşıladığını, şehir dışında okuyan bir kızı olduğunu, oğlunu yeni evlendirdiğini ve tüm bunları anlatırken çok şükür diyeceğini falan. bu akşam neredeyse kafa kafaya girip muhteşem bir kazaya benim yüzümden imza atacak ablanın ertesi sabah bu vaka-yı umumiyi unutup işe gitmek için hızlıca makyaj yapacağı aklıma gelir. lakin sevgilisinden yeni ayrıldığı için biraz dalgın olduğunu düşünmem, beyaz arabasıyla önümden geçer, aklıma girip çıkar, kapıyı kapatıp gider.

bugünlük böyle olsun, rıza silahlıpoda diye bir amca vardı, hey gidin günler heyterebeah..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Cocuklugumda, Uludag da yasadigim göle düsme macerami yazacaktim ama sonra vazgectim, bu hali ile de güzel bu blog sayin silenzio (göbek adi: Hüseyin).
Yazilarin hepsini okumadim henüz, okuduklarim da pek eglenceli idi, baya güldüm sayilir, cok selamlar.

PS: nasil denir...favorilerime aldim sizi

silenzio dedi ki...

i only date with the models..

Adsız dedi ki...

:)) silenzio supersin ya, icimden geldi bak. "i only date..." of of of!