20061120

f

birinin benle röportaj yapması için 10YTL ya da 250 kontör verebilirim, çok özeniyorum, bi yerim şişecek. msn'den yapıcaz, sonra yayınlıcam ben onu. haydi genç orhana destek verin, türkiye ileri gitsin, bu ülkeye ikinci oskar yakışır.

işte küçük orhanın son bombası şu linkte.. okuyun, lan bi kerecik okuyun be, gözünüze mi yapışacak.

ama karar verdim, bundan sonraki hayatıma ağır abi olarak bir dizide devam etmek istiyorum. duygusal konularda hata yapmamaya çalışacağım. seninle hesaplaşacağız kahpe felek ve intikamımı, bütün kinimi kusacağım.

sulu bir insanım demek ki böyle bi hikaye yaz sonra şu yukarıdaki geyiği yap, yaptıranlar utansın simoviç.. boku da attık hadi bakalım..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selam silenzio, Perle Lama nin "Mizikasolei" adli albümünü dinlediniz mi?

PS: gencligim de modeldim, blogunuza yorum yazabilmek icin bu da sayilir mi?

PS 2: yasim 49

PS 3: hayir, 3. kere evlenmek istemiyorum.

silenzio dedi ki...

yok dinlemedim,dinlerim ama.

kızınız var mı gibi irenç bir soru sormamı benden bekliyorsanız tabii ki hayır, sormam bööle birşey.

ben evlenmek istiyorum.

ps: bu yaşta birisinin beni okuması entrasan geldi, c'mon.. ailenizin yazarı gibi birşey oldum ben artık, kim tutar beni..

jelatin dedi ki...

Aklımda bir soru var. Çoğalırsa ben talibim. Ama benden iyisi çıkar, yapar nasılsa. Hoşçakal.

silenzio dedi ki...

çoğalt yapalım şu işi, hadi jelatin sana güveniyorum