20061122

f

ya ben bu kızın resmini bloguma koymuşum, geçen gün neler yazmışım die bakarken farkettim ama bu kız kim bilemedim, hayır bilsem ellerimde çicekler evlen benimle diye kapısına gidicem ama yok işte.

bi bilen bi duyan bi yardım edin ya, bi kere bi işe yarayın, aç oku, aç oku nereye kadar. en bi süper kız bu vallahi, bulmama yardım eden altın bulsun veyahut ben vereyim..

- çok güzel lan de mi haydar?
- öyle de, bu kız niye çıksın senle
- çıkmak ya da çıkmamak bütün mesele bu mu beyinsiz ?
- beyinsizler siksin seni
- ben en azından senin kadar kaba değilim
- ya bi sus ya
- hakkatten çıkmaz mı öyle mi diyorsun?
- yok abi, senle işi olmaz açık konuşuyorum
- yapma be
- üzülme şefim sana kız mı yok
- moralim bozuldu bak şimdi
- bi koyim geçsin
- ya vallahi hayvansın sen
- ahahha

4 yorum:

skoer dedi ki...

Ben senin blogundaki kadınlar hakkında yorum yapmamaya karar verdim. O yüzden kim olduğunu söylemiyeceğim.

silenzio dedi ki...

ya bi git sanki biliyorsun.. rüzgar yapma skoer, üstümüze kar yağıyor.

angelinadan ayrıldım üstüme gelme :)

(comment yazmak isteyen arkadaşlar, ben genelde cevap yazmıyorum ya, bak bu arkadaş gibin yazım, tak die cevap yazıyorum, çok da umrunuzdaydı tabe, ahhaha)

jelatin dedi ki...

Fotoğrafı gördüm de aklıma geldi. Anlatayım da rezil olayım.

Bu fotoğrafın olduğu post, senin sayfanda okuduğum ilk posttu. Bu nedenle o kızı sen, blogunu da basbayağı kız blogu sandıydım.

PS: -dıydım ekini öpmeyi senden öğrendim. Pek samimi bir söylem doğrusu.

:gözkırpmalar:

silenzio dedi ki...

amanin booo..