20061118

f

cumartesi öğleden sonraları ile cuma akşamüstleri arasında bir tercih yapmak gerekirse ikisi de benim çocuğum, ayırt edemem.

güzel bir şarkı dinlemekle yani defalarca dinlemek isteyeceğin bir şarkıyı ilk defa dinlemekle iyi bir cümle okumak, vallahi bilemedim bak şimdi, seyirciye soralım ya da kutumu açın.

çok ama çok güzel bir kızla yemek yemek mi ama manken gibi falan birşey yoksa acayip derin muhabbetler yapabileceğim biriylen 2 saat kafa patlatmak mı, arada derede kalırım, paçalarım ıslanır..

sigarasızlıktan kıvranırken bi tanecik bulmak mı yoksa kredi kartımın ekstresinin beklediğimin 70%'i gelmesi mi, ankaradan hasan abiyi arayarak hakkımı kullanmak istiyorum.

90. dakikada atılmış bir gol mü, fergie'yi sahnede canlı izlemek mi, sabah istediğin saatte uyanmak mı, birine arabaylan yol verince el kaldırıp thank you demesi mi, iş dünyasında alınmış ufak bir zafer mi, çok iyi bir tasarıma bak mı, yabancı bir ülkenin sokaklarında kaybolmak mı, uzun zamandır görmediğin bir arkadaşının gelmesini beklemek mi, divanda haberleri izlerken uyuyakalmak mı, babamın eşşek kadar olmama rağmen tüm borçlarımı kapatması mı, makineden çıkmış çamaşırların kokusu mu, ufak bir hediye almak mı..

hayat güzel demek ki.. anafikri ne diye soran olursa bu yazının, edebiyat hocanıza sevgilerimle.. ki ben kompozisyonda hep 22 alırdım 30 üstünden..

Hiç yorum yok: