20061128

f

çok yorgunum, hastayım, çok işim var, meşgulüm, başımı kaşıyacak vaktim yok, hayatım boyunca tarağım da olmadı, köpeğim olsun isterdim ama bakamam, dağınıkım, çok yetenekli ya da çok güzel doğmak isterdim, onu da beceremedim, uykum gelince yatağa gidip divanda sürünmeyecek kadar iradem olsaydı bari, bir kerecik gitar çalmadım, prensip denilen şey bana ters gelmiştir hep, gelmeseydi keşke, çok neşeli insanlara karşı eğer benim moralim kötüyse uyuzumdur, ses tonu çirkin olan bir kızın güzel olma şansı yoktur diye düşünürüm, düet yapacağımızdan değil ama öyle işte, 3 senedir şehirlerarası otobüse binmedim, mevsimler arasında seçici değilim, eylüle biraz torpil, bazen tv'nin sesi beynimi tırmalıyor, bazen sessizlik en güzeli, on dakikalığına salya sümük nezle olup sonra birşey olmamış gibi yapabilen bir bünyem var, bir kere iq'mu ölçmüştüm çok çıkmıştı çok sevinmiştim, sigara içmemek istiyorum, geleceğe dair bok gibi planlarım var, bizim evdeki sehpa koltuğun altına girebiliyor, çok faydalı birşey bu.

alakasızım, ne vardı?

Hiç yorum yok: