20060215

g

Dün o kadar çok içmişim ki o kadar çok içmemek lazım. Malum bizim yaşımız da kemale erdi, işinde gücünde insanlarız, emekli olunca insan içebilir, öğrenciyken de içebilir, haftasonları da içebilir ama çalışırken ve haftanın içindeyken içemez, içmesin yani, sular kesik olsa duş alamasam nasıl ayılacaktım, nasıl memuriyetime devam edecektim, peki sen Corona peki sen Absolute bunları düşündün mü, bi düşün bakalım.. haklıyım değil mi, ben hep haklıyım zaten.

Ayrıca ilgilenen olursa, sahtekarlık da yapabilir ama meşhur olmak falan istiyorsa yani şunu yapsın: bir hayat kadını olaraktan maceralarını yazsın, burası turkey, çok tutar, gazetelere falan çıkarsınız, hatta çıkmazsınız, bööle gizli resimler falan gönderirsiniz. Hayır o kadar yazıyoruz bari biri ekmek yesin bu işten.

Bi de sabah alakasız şekilde sigara ararken çakmak dahil olmak üzere full bir paket buldum, sonra dedim ki “hacı hacıyı mekkede, hoca hocayı tekkede bulurmuş”. Hey yavrum, atasözüne bak, bizim atalar harika. Ama benim en favorim “ bayram değil seyran değil, eniştem beni niye öptü..” bu kadar kolay anlatan, nükteli, komik bir cümle daha var mı, yok, atalar oturmuş, düşünüp taşınmış söylemişler.

Ama gençler, dediğim gibi o kadar çok içmemek lazım, içmeyin şu mereti.. meret kelimesinin ayrıcana hastasıyız, büyüyünce meret olucam. Bi de bi arkadaşım bana “ne sikim bi insansın sen” demişti, ona çok gülmüştüm, ayıp ama. Ama yani..

3 yorum:

terskose dedi ki...

cidden ne güzel, manalı atasözlerimiz var bizim :)

Adsız dedi ki...

haci'lari karistirma gevur..

anonim anasini satiim

Adsız dedi ki...

"hacı hacıyı mekkede, derviş dervişi tekkede, deli deliyi dakkada bulur" en komplike hali.