20060226

f

amerikan filmlerinde fbi ve cia ile normal yerel polis arasındaki o çekişme bitsin artık. artık yerel polisin işlerine karizmatik olduklarından karışmasın cia; fbi ota boka girmesin, kimliklerini göstermesinler; yerel polis bu özel adamları görünce "lanet olsun dostum" demesin. yazık, bu ikili delilik artık sona ersin..

kaçak vcd-dvd-ntv satılırken üzerinde "abi, bu film oskara aday ama görüntü bok gibi, bizim mal hasan gizli kamera ile çekmiş" yazsın. kandırmasınlar bizleri, umutlarımızla oynamasınlar, patlamış mısırımız üzerindeki pis ve kanlı eller çekilsin artık.

------------
bu haftanın şarkıları
1) fragments of life - roy vedas (bu şarkı için bile sevebilirim seni, bunu aklında tut)
1) mardy bum - arctic monkeys
1) i dont know what i can save you from - kings of convenience

"You're giving an angels gone and then you're suffering inside my blame" fragments of life içinden..

unutmadan misSmile, kimse ismimi senin kadar güzel söylemedi benim, söylerken gözlerimin içine bakmadı.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

sormayayım sormayayım dedim dayanamadım sorcam;Su vardı bi ara,n'oldu o?

silenzio dedi ki...

oldu birşeyler.

madem anonimussunuz adam gibi yorumlar yazın, beni şaşırtın mesela.

Adsız dedi ki...

senin "cia versus yerel polis" karşılaştırmandan daha anlamsız değildi bence.

Adsız dedi ki...

O ben değilmişim..

-......

oky dedi ki...

ah şu federaller..

Adsız dedi ki...

hepimizin içinde küçük de olsa bi parça anonimus ruhu vardır.reddetmeyiniz kabulleniniz
gönül bazen saçmalamak ister,yadırgamayınız
(ne dedim ben lan?!)

Adsız dedi ki...

"beklentisi olanlar sasirirdi" mi yoksa "silenzio anonimus sever" mi olmus?
su <--> anaoni...

Margot dedi ki...

Silenzio,
Korsanlarla anlaştım aldım dinledim, şarkıları çok beğendim. Teşekkür ederim.

anyone dedi ki...

bu acı verici, hüzünlü bir dram ve duygularımı yorum yazmak yerine şiirle ifade etmek istiyorum izninizle:

fbi'in, cia'in kavgası,
yurdum cnbc-e insanının yarayan bir kanası,
kanayan bir yarası,
bitsin artık bu kardeş kavgası.

(chorus)
hey hey de hey hey,
de hey de hey hey