20060221

f

bahar geliyor.

oysa ben daha hazır değilim. temizlik yapmak lazım şimdi. kıştan kalma karları halıların altına süpürmek lazım, biraz daha gülümseme bulmak gerek bir yerlerden, malum önümüz yeşil bir ilk'li bahar, soran olsa neden böylesin sen diye, son'lu vakitler diyemezsin.

iki ile ikinin sıfır ettiği yerde oturuyorum, karmaşık cümlelerin basit adamıyım, harika yalanlar söylerim kendime, prensiplerim yok benim, olmadı hiç, ağır mevzulardan anlarmış gibi yaparım, senin kadar güzel gülemedim hiç ya da ağlayamadım, önemli birşey sanırım varlığımı, sırf ayıp olmasın diye. kimse benim resmimi çekmez, resimlerde iyi çıkmadığımdan

herşeyi yoluna koyup gideceğim, lakin daha vakit var, daha yazılması gereken şeyler var, bitirilmesi gereken hesaplar, bakkala olan borcumu ödüyeyim, gideceğim..

3 yorum:

jelatin dedi ki...

Bence bahar gelince gitmene gerek kalmayacak.

Margot dedi ki...

Baharı bekliyorum ben de. Gelince napıcaksam? Bekliyorum sadece, her şeyde bir hayır vardır.

Adsız dedi ki...

Sıfırların üstünde oturan adam,gideceğim ben demelerin kal diyen çıksın diyemi?

-Gitme.Temizlik zor geliyorsa yardım ederim?