20060223

f

Bizimkisi simetrik bir aşk hikayesi.

Sen ne kadar acı çekersen, ben o kadar yok oluyorum.
Sen ne kadar güzelsen, o kadar uzak duruyorum aynalardan.
Ne kadar kaçarsan, ben o kadar geliyorum sana.
Sen ne isen, ben oyum.
Ne kaybedersen, benim çekmecelerimden çıkıyor.
Ne kadar gülümsersen sen, o kadar pekiyi geliyor karnemde.
Hangi sokaktan geçsen, köşebaşındayım ben.
Şehirlerarası otobüslerde bir arkanda oturuyorum.
Saçlarını topladığın kurşun kalemle yazıyorum ben.
Bildiğin cümlelerin virgülüyüm,
beni boşver,
sen
noktamsın.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben sadece güldüğümde rahatlıyorum,ah ne güsel anestezi!

-ben bu anlık düşünceleri çok seviyorum,komik -duygularım bildiğim kelimelerle sınırlı değil ki!- biraz daha kelime öğreneyim sen görürsün..

Adsız dedi ki...

ehehehh silenzio'nun okurları manyakmış,ben bugün bunu gördüm :P

Adsız dedi ki...

şiir mi şimdi bu :P

silenzio dedi ki...

anlamadım?