20060206

f

ah zavallı kızım şebnem, şimdi de almanyanın ikinci güzeli seçildin öyle mi? türklerin yeni gururu, kullanılıp bir köşeye kağıt gibi atılmış şebnem, 90-60-90 şebnem.. futbolcuların top listelerini zorlayan hanım kızımız, namus timsali "bekaretimi kimseye vermedim ama" diyen kimse, dergilerin kapaklarındaki kimseye vermedim ama heran herkese verebilirim diyen ahlak abidesi şebnem, savaşayın röportaj yaptığı saf kızımız, acıların kızı, yalnızca fotoğraf çekimlerinde cheeeese diyerek gülümseyebilen gurbetçi, tutunamayan şebnem, neresinden tutarsan elinde kalacak şebnem, güzelliğin başa bela olduğunu gösteren iq fakirim, yoksulum.

üzülüyorum bu kız için, salak çünkü, ey allahım, sen de ne diye verirsin bunlara güzelliği bilemiyorum, üzülmesem bu kadar yazmazdım.

11 yorum:

terskose dedi ki...

Hayat podyumda yürümek gibi olmuyor demek ki. Tanrı Şenol Bey ve Şebnem Hanım'ın yeni kavgalarından korusun bizleri.

Adsız dedi ki...

bana ne

jelatin dedi ki...

Şenol en temiz beni bıraktı, Hayır hayır beni pırıl pırıl bıraktı kavgalarının yanında, kendisinin "Kızım çok tuvalet kağıdı kullanır. Fakat Şenol kızıma tuvalet kağıdı bile almadı." beyanatlı bir annesi, bir de Alamanya'lardan ithal bekaret raporunun bir kopyasını elinde gezdiren dana yavrusu sevgilisi bulunmaktadır.

Kızlık zarına olan olmuş/olmamış, Allah kulak zarını korusun diyorum efendim.

silenzio dedi ki...

beni yedin bitirden sen ananimus, bi siktir git lütfen artık..

tuhaffiye dedi ki...

bu kadar sert çıkışmayın silenzio

Asuman Unsal dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

tiryakininiz 'bana ne' demis isek ne fayda

Adsız dedi ki...

siktir git lütfen çok komik v ironik olmuş :)

Adsız dedi ki...

bi defa ece sen siktir git lütfen noolur

tuhaffiye dedi ki...

anonymouslara comment yazmdırmayın efendim

Adsız dedi ki...

comment okumaktan zevk alan mi varmis :)