20060228

f

İtiraflar:

  • Sigara sayım giderek eski seviyelerine yaklaşıyor. Kendimi kandırıyorum azalttım diye, kendimi okul çıkışında dövücem.
  • Ölüp bitmediğim hayallerim yok diye kendime kızıyorum. Yakında uzaya çıkmak için nasa’ya başvurucam, masa’da yemek yicem, kasa kasa domates alıcam.
  • Finansal açıdan kontrolü olmayan biriyim. Kredi kartı zedesi olucam, başbakanın karşısına çıkıcam, devlet bize yardım etsin, komünizm ilan edilsin dicem.
  • Kitap okuyamıyorum. Beni okuyan kitaplar alıcam, yirmidokuzuncu sayfayı yırtıcam, duvarıma asıcam, her gece yarım saat okucam, on dakika unutucam.
  • Fazla televizyon izliyorum. Şov dünyasına giricem, çıkıcam, bi daha giricem, her akşam televizyonda olduğum için bu kadar fazla izleyemicem.
  • anonimus ezicem. arabaylan giderken kaza süsü verip bonus toplar gibi anonimus ezicem, bu işi süratle yapıcam.


9 yorum:

Adsız dedi ki...

içimden küfür etmek geliyor-ki bildiğim iyi bi küfür yok.

-Bırak. demek geliyor içimden.Sorgulama,yaşa. demek geliyor.

sustum.

(:

jelatin dedi ki...

*Çıkışta kavga var.

*Everest'e tırmanabilmek için 70.000$'ı gözden çıkarmak gerekiyormuş. Sponsor işe yarayabilir. Extreme sporun ve sporcunun dostu Rahmi Koç iyi günler diler. (ölüp bittiğimiz hayallere alternatif)

*Bir arkadaşım, "Rus kadınlarını görünce Tanrı'nın komünist olduğuna inanası geliyor insanın." demişti. (serbest çağrışımda son nokta)

*Bunu geçeyim.

*Hazır "Güner Ümit'le Turnike" de yayından kaldırılmışken şov dünyasına atılmak pek fena fikir değil gibi.

*Şimdi biraz ders çalışmam lazım.

Adsız dedi ki...

anonimuslardan kurtulmak istiyorsan çözüm basit,anonimusların yorum yapamamasını sağlarsın olur biter.
(bi dakka şimdi burda bi ironi mi oldu ne? ben de anonimus oldum..ehmm neyse boşver)
kitap konusu hakkındaysa eheheh,uzun süre kitap okumamışsam ve insanlar bana 'şu sıralar okuduğun bi kitap var mı?' diye sormaya başlamışlarsa 'ahh okumuyorum efenim yazıyorum,kitap yazıyorum ben ehmm eved eved öyle' şeklinde cevap veriyorum ki cahilliğim ortaya çıkmasın.sen de dene,uydurma kitabına bir isim bul hatta..ha diyosan ki 'insanları kandırırım peki ya kendimi'..o halde şöyle bi çözüm öneririm : 3 milyon,hergün kitap bayiilerinde,resimli,20-25 sayfalı tom miks serisi .başlangıç için ideal.hem de kuşe kağıt baskılı

tuhaffiye dedi ki...

boş ver

Adsız dedi ki...

aya çıkıp "always silenzio" yazıcam

Adsız dedi ki...

ho ho
ne kadar zevkliymis anani'mos yazmak.

Adsız dedi ki...

ananı anonimus...

lula dedi ki...

itiraflar hayatımızdan yerler. oysa gömsek onları.. hem daha uzun yaşar hem daha az ağlar hem de her zaman hatırlayacak bir şeylerimiz olduğu için seviniriz. zira başkalarının bildiği şeyleri sadece biz hatırlıyor sayılmayız. müşterek hafızanın çekiciliği pek yoktur. acısı çok olsa bile..

ne dedim ben sahi?

Adsız dedi ki...

gordunuz mu anonimuslar, silenzio bey bizi hayatinin ilk besine alternatif atamis. simdilik kitap okumanin yerindeyiz. yakinda televizyonu birakir bizi seyreder.