20060209

f

sanırım sıtma böceği beni ısırdı ya da metamorfoz geçirip ufak bir ayıcık oldum.

bir uyku iki uyku sormayın. 6 saatle cin gibi dolaşan ben, 8 saat uyuyorum akşamda eve gelip bir iki saat daha uyuyorum, yetmiyor. hatta uyumak ne kelime adeta bayılıyorum, kendimden geçiyorum, çünkü kalktığım zaman neredeyim, ne yapıyordum falan kısımları ilk yarım saat için tamamen boşluk. biri gelse böbreğimi falan alsa ruhum duymayacak.

zaten kışı da bahardan ayıran şey, en azından benim gibi kış uykusuna yatmaya meyilli ayıcıklar için evde pineklemeye 85 derece ile meğilli olmak ve senin kafanda y mi yoksa ğ mi ayrımını yaratmak, farkedecek mi, ne demiş nilüfer ablaların en güzeli her yerde kar var ve ben solgun ışıklı evimde salak sepet oturmayı seviyorum.

zaten ben seni de kapalı bir cuma öğleden sonrası hava soğukken ve her an kar yağabilecekken sevdim, e sevdim de ne oldu, yalan.

uyuyacağım ben şimdi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bir an dedim ki, yahu bu adam nasıl yapar bu y-ğ hatasını, sonra anladım ki eyleniyormuş bizimle.
Beyeniyle izliyoruz..