20060219

f



yolunda gitmediği için mi hüzünlü şarkılar dinliyorum, hüzünlü şarkılar dinlediğim için mi yolumda değilim, bilmiyorum.

iki bahar, başında ilk ya da son olması farketmeden neden bu kadar birbirlerine benzerler, hangisinde kuşlar göç ediyordu, geri dönünce neler değişmiş anlayabiliyorlar mı mesela, iki yağmur arasındaki 5 küçük farkı bulabilir misin sen?

belediye otobüsleri şehirler arasındakilere özeniyorlardır herhalde, mola yerlerinin zengin misafirleri diye düşünüyorlardır, kabul etmek lazım diye konuşuyorlardır kendi aralarında yolcular onları daha çok seviyor, ama inanın bu tamamen herkes oturabildiği için.

gitmek bile gelmiyor içimden, içim o kadar gitmiş olabilir mi?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ne biliim

simiole paris carnet dedi ki...

okuyup da, bir an durup -gozlerimi hafifce kisarak- "evet ya" diyip, sonra hayatima kaldigim yerden devam ettigim yazilarini cok sevdigimi, boyle uc-dort ayda bir dile getirmeye karar verdim.

haydi -bir gun- gorusuruz.

Adsız dedi ki...

.

Kapının kolunu tutar tutmaz maviyle yerin sisi yer değiştiriyorlar.
Herşey başaşağı oluyor. Umutsuzca kapının koluna tutunuyor, ama az
sonra, olacağını önceden çok iyi bildiğin gibi artık bulutlardan
oluşan yere düşmekten kurtulamıyor. Sen hiçbir yere düşmüyorsun.
Dünya tersyüz olurken sen bundan hiç etkilenmiyorsun. Herşey senin
etrafında oluyor sanki.



.
-yarım kalanları boşfer yeni cümleler?

silenzio dedi ki...

bu yüzden anonimus yorumlarını açık bırakıyorum.

nihayet iyi bir yorum geldi.

gracias..

Adsız dedi ki...

10.46 bu saati seviyorum ne sabahtan geçmiş bi saat nede sabah..

-konuşma cizgilerim,ödül kendime

Adsız dedi ki...

Acı dolu bir aşk yazısı yazacağımı biliyorum. Bütün suçları aşka
yükleyeceğim. Bütün hayatları aşktan mamul ve bir tek kendimi ondan nasipsiz
göreceğim. Bütün bir kaosun içinde ne neye üzüldüğümü bilecek, ne tam
üzülebilecek, ne huzur duyacağım. Kafamın içinde dünya dönecek, dünya bir
tek kafamın içinde dönecek. İnsanlar gülecek, insanlar susacak, insanlar
konuşacak, ben onlara bütün suçları yükleyeceğim. Onlar sırtlanmayacak,
masum değil de yabancı, tanınmaz bir halde orada, burada, şurada gözüme
çarpacaklar. Her şey aşk yüzünden, ya da aşksızlık yüzünden zannedeceğim.
Ben orada, şurada ya da burada kendimle olacağım. Ama içimde dünya
dönecek.

-Yorulacağım.