20051026

(this picture has been taken by silenzio on 251005)

Herhalde çocuk meselesi birazcıkın yaş meselesi, meselam ben üç sene önce de yanımdan geçen bebek arabalı miniklere annelerinden kaçak agu yapardım ama şimdi bööle satılan birşey olsa gidip alasım falan geliyor, kazandığım bonuslarla da çocuk maması. Kızlarda durum daha bi değişik, onları anlıyorum, hormonal meseleler, içgüdü, cennet ayak hesabı şeyler, bi de şimdi arkadaşları falan evlendikçe gaza geliyorlar, bana ne oluyor, onu anlamıyom.

Mesela bizim patronun bebişi var bitane, çok zor, sabahın köründe falan kalkıyor adamcağız, tatile gidemiyorlar, akşamları çıkamıyorlar, pek bi dertli, lakin çok neşeli fotoğrafları var, benim çocuğum olmadığından hiç fotoğrafım yok, salak arkadaşlarımla çekilmiş olanlar var ama onlar da şirin değil.

Bi tane de aile vardı, görmüştüm bir yerlerden, onlar her sene aynı gün aynı yere gidip fotoğraf çektiriyorlardı, düşünsenize elli sene sonra ne harika olur bakmak, sen parmak kadardan eşek kadara aha böyle evrim geçirdin küçük osman falan diye gösterirsin, güzel yani.

Ayrıca benden kim niye çocuk yapsın, o konuya değinmiyorum bile.

Tabiiii diceksiniz ki yahu silenzio musun kimsin, sen önce kendini bi doyur, iflasın eşiğindesin, borç batağındasın, kendine bakamıyon, julia olmasa belediye evi çöp ev diye basacak, ne çocuğu..

Hiç yorum yok: