20051010

a

  • şu yaşa geldim, bi tane milli başarım başarım yok, elin oğlu onyedisinde döktürüyor, teknik direktöre koşuyor, çok koyuyor vallahi..
  • elektrikli battaniyeler vardı bir aralar, belki hala vardır, mesela akşam uyurken işesen falan, çarpılırsın değil mi, bunu düşündüm, evet, çarpılırsın.
  • hurma dünyanın en bi şirin ve tatlı meyvası, portakal falan yalan, hurmayı yaşatalım arkadaşlar, yalnızca ramazana atfetmeyelim, yazık, bir değer yitiyor..
  • gol atan futbolcunun maçtan sonra: "zaten Ahmet abim de gol atacaksın demişti" demesi, "gol atacağımı biliyordum, Rıfkı'ya söyledim, bunu ona armağan ediyorum" açıklamaları ne kadar gereksiz. ulan hayvan, gol atamayınca da " atacam zannettim ama olmadı, Hüseyin kesin atacaksın demişti" diye beyanatta bulunsana yiyosa, yemez..

1 yorum:

Margot dedi ki...

Ellerinize sağlık, beyaz,ferah ve minimalist olmuş etraf.. Güle güle oturunuz!
ps: Elektrikli battaniye gerçekten hala var,ama ben onaylamıyorum.