20070131

f

birkaç yazıdır bahsi geçen yatak altı ped (ped deyince gülen ve aklına orkid gelen kızlar var aranızda) nihayet denenmiştir.

çoook faydalı birşeydir, 50 yeni ytl'e alınabilecek en bi güzel şeydir. arkadaşınıza doğumgününde hediye alacaksanız bu sefer kitap almayın, uyku pedi alın, vallahi sizi ömür boyu öper, öpmezse bu kutsal davranışınız ve uykuya olan saygınız nedeniyle ben öperim, masaj bile yaparım.

yuvarlanıp gidiyoruz be sevgili günlük, bakıyoruz da herkes öyle. gerçi ne olmasını bekliyorduk ki, hiç birimize uzaya gideceğimiz tarih söylenmedi sanırım. mesela ben missilence nedeniylen mutluyum en azından, işlerim de yolunda, işim gereği yakında hayvanlar gibi seyahat de edeceğim, dünyada en çok istediğim 12. şey olan guper bir müzik sistemim de var (gazeteyi spor sayfasından okumayanlar için bakınız harman kardon). e daha ne isteyeyim..

isteyecek yapılacak gidilecek alınacak bir sürü şey bulunur da neden yaşamak için başka bir şehir, gülmek için ufak bir neden kolayca bulunmaz.. virgülü eksik hayatların soru işaretlerini dinlediniz, bu sefer cidden herşey yolunda.

6 yorum:

lucy dedi ki...

hakikatten merak ettim var mı missmile/ missilence diye bir insankişi ? "açıklamam etmem!" dersen sen bilin derim ayrıca.. benimkisi can sıkıntısı, merak bok püsür yane. bir deee ped(hani şu yatağa konanlardan canım) gördüğüm yerde aklıma gelmiyorsan şerefsizim:) hatta bu sabah seda sayan'ın o müstesna programında bir manken eskisinin de dediği gibi kör bakayım nimete.

neval dedi ki...

örtmenin örtmenin! ben herşeye gülüyorum.

silenzio dedi ki...

yeap, there is a she in my life.

ped inanılmaz birşey, vallahi bak. kesin alın.

harman kardon da inanılmaz birşey, ondan da alın.

ne şanslıyım yahu, ben de hepsinden var.

komik birşey mi var neval, niye gülüyorsun, alla alla ya :-)

ahhbuben dedi ki...

hep şunlardan evde de olsa ya derdim.
yazınca 300küsürlük olanlara gittim baktım, içim gitti fakat almadım. çünkü 50 likleri deneyeceğim diyordun.
du bi denesin, yazsın diye bekledim.

yani sağol.
yarın gittim aldım.

Adsız dedi ki...

e, güle güle yat petinde Silenzio, ben de baya arastirdim ve Türkiye nin pet endüstrisi hakkinda cin gibi oldum sayilir sayende, tesekkürler.
simdi bak ne diyecegim, harman kardon da fena sayilmaz ama yine de Bang&Olufsen a baktiktan sonra alsaydin keske...
Baktin mi yoksa?

PS: ben cok memnunum,cekinmeden reklamini yapacak kadar hatta, selamlar.

silenzio dedi ki...

bang&olufsen hastasıyız fakat bakmadım çünkü çok pahalı.

benim aldığım kardon'un stereo çıkışlısı ve B&W hopörlorler.. daha net ses vermesi için..

öyle inanılmaz anladığımdan değil zaten, daha kaliteli dinlemek için, madem o kadar dinliyoruz adam gibi dinleyeyim diye.