20070115

f

şu an itibariyle bu pazar akşamında hayatımda üç yeni şey var.

bunlardan ilki buz pateni. yaratıcı türk medyasının hayatımıza kazandırdığı son harika şey olan bu yarışmada ünlü simalar ve birbirinden rus insanlar kayarak dans ediyorlar. trt1'de küçükkene izlediğimiz, ortaokulda sapık zamanlarımızda vay vay diyerek kızların o garip kıyafetlerinden göründüğü kadarıyla bacaklarına baktığımız buz pateni bana kalırsa golften sonra en asil bir spordur. nadya komaniçi diye biri mesela bu sporu yapabilir ama okan karacan gibin bir küçük şişman neden yapar bilemiyorum. zeynep tokuş'u ilk gördüğümde yahu senin gibi süper bir insan neden katılır ki zeynebim diye düşünmüştüm, lakin bugün izlerken o maymunluğun içine hiç girmediğini, popüler olayım da ne olursa olsun demediğini farkedince rahatladım. çok rahatım şimdi, bana neyse..

ikincisi ise bu google'ın blogger'a yaptığı yenilik ve gaza gelip template'i değiştirmem. kifayetsiz birisi olarak kendi kodunu yazamayan, modifiye edemeyen bir müslümanım. fakat bu amcalar işleri çok kolaylaştırmış, tıkla bırak teknolojisi ile hemen herşeyi yapabiliyorsunuz. ama yukarıya nasıl bir resim ekleriz şu an onu bulabilmiş değilim, onu da bulurum kamilin internet kafesinde canavar gibi çocuklar var, kod'umu otuttururlar valla, counter da atarız birkaç el. Not: apple telefon yapmış, oha diyorum ya, oha.. http://www.apple.com/iphone/phone/

üçüncü şeyin gözlerinin bu kadar güzel olduğunu farketmemiştim mesela. yalnızca güzel demiştim, bu kadar güzel dememiştim hiç. o kadar güzelmiş yani.

şu aşağıdaki çocuğa nasıl yorum yapmadınız onu da anlamak mümkün değil, dağılın şimdi, gözüm görmesin ruhsuz insanlar sizi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog böyle iyi olmus silenzio, ben de degistirmek istiyorum ama adam gibi template bulamadim, ariyorum ama...

PS: sahsen cocuga baktim, baktim baya baktim yani ama sonuc ta "silenzio bu resmi basmis altina da sifreli bisiler yazmis, pek karismamali" dedim gectim anlayacagin, ave.
pek ince duygulu Nese