20070129

f

cumartesi akşamı, bizim evin ordaki taksi durağından bir amca, taksicilerin kralı abimiz ama harbi öyle, 45 yaşlarında, sigara içmiyor..

- abi arabanın kadran ışığı gözünü almıyor mu senin, biraz parlak geldi bana..
- şimdi ben yeni aldım bu arabayı, açtım işte, gösterişli oldu, dikkat çekiyor. güzel değil mi?
- güzel tabii.

gösterişli dedi abi, dedim tamam, bingo, inciler geliyor.

gittik bir müddet, elimde bardak var benim, ama cidden bardak çünkü tam çıkarken dedim ki ya birşey içeyim de bari kafam güzel olsun obarey, buz böyle çıngır mıngır falan ediyor, abi merak edip sormadı sen ne içiyorsun diye, takdir ettim. missilence'ı alıcaz, gidiyoruz, aldık, yola devam.

- valla arabaya da verdik elli milyar para, rahat uyuyamıyoruz.
- çok para abi, bizim gibiler için çok. hayatımız böyle be, anasını satayım. ama bak bu kızın ailesinde çok para var, anlamaz bizim gibilerin halinden.
- e sen de doğru birşey yapmışsın.

burda missmile'la gülüyoruz ama abiyi sevdiğimiz için yoksa kimse ile dalga geçmek gibi bir niyetimiz yok, iyi bir insanım ben, yapmam öyle şeyler, cidden yapmam. abinin ölçülü bir insan olduğunu tespit edince konuyu missmile'a da kaydırıyorum.

- doğru yaptık abi ama askere gitcem gelcem, beklemem diyor. hem sarışın bak kıymetli bayan, beklemez, ne diye beklesin ki, hem zengin hem güzel
- kadın parası yenmez ama
- yok abi doğru diyorsun, yenmez valla
- yok hocam, sonra başına kakarlar adamın
- kakarlar ama sen böyle güzel atıp tutuyorsun yenge yok diye yanında
- bekarım ben
- hayırdır?
- şimdi bekarım işte, eve gidince evleniyorum sonra bekarım

hohoho... biz şoka girdik.. abi de gülüyor. konuşuyoruz şeker şeker. ama en bombasını abi bizim için en sona sakladı.

- olsun hocam, hepsi hallolur, sen güle güle kullan arabanı..
- evet..

hhhaha, tek cevap kısacık, evet dedi ya, hayırlı olsun dedim ve evet dedi.

bardağın sonuna gelirken akm'nin de önüne de geldik. abiye çok teşekkür ettik. karanlığın içinde kaybolduk, yok lan ne karanlığı gayet taksim yani, bardağı da bıraktım kenarda bir yere. şahsen bu gece öğrendim ki dans federasyonu seçimi varmış, hakan peker basın açıklaması yapmış, asena falan. babyface hakan seçilmezse çeker giderim bu diyarlardan..

evet dedi ya, hayırlı olsun, evet..

2 yorum:

ttku dedi ki...

silenzio bey,

rufus bey, sizden iyi olmasin, tam bir beyefendidir. the last kiss'in ostlarindan secme sarkilar dinlemeniz cok hos.

hosca kaliniz.

silenzio dedi ki...

zach ne yapsa izlerim, ne koysa dinlerim.

rufus amcanın bilahire hastasıyız.