20070122

f-l


Ne zaman wallpaper dergisini okusam, GQ’nun fashion sayfalarına baksam, Zegna vitrininin önünde her durduğumda, 30'unda bir kadının Louis Vitton çantasına gözüm takılınca kendimden geçiyorum.

I love luxury and aesthetics and style and design and smart people.

bir nike kramponun önünde 10 dakika kaldığım da oldu, gisele bündchen çıktığı zaman kalbime birşey oluyor da diyen benim, yan masada oturan kızın küpesi güzel diye çıldıran da ben oldum, sadece sesi çirkin diye ilgilenmediğim kimseler de biliyorum. sevebileceğim kimseyi önce kıyafetleri ile değerlendirecek kadar basit de olabiliyorum bazen. taksimin bir pasajından alınmış şeyleri kendine yakıştıranları da saygıyla selamlıyorum. marka giymek için giyen arkadaşlara da güldüğüm doğrudur.

yapabilecek birşey yok, iki açıdan da: yukarıda bahsi geçen şeylerin yarısından fazlasını alamadığım, almaya çalıştığım daha basitleri yüzünden battığım da doğrudur. asgari ücretle geçinen ailelere karşı yanlarından geçerken mahçup olan da benim, bu da doğrudur, inanın inanmayın.

ulaşılamayan güzellik adaletsizliktir. önemli olanın iç güzelliği olduğu da kısmen doğrudur, bunu bir bmw'den bekleyemezsin mesela. kimseye güzel doğup doğmamak istediği sorulmaz ya da zengin birinin kızı olup churcavel'de kayağa gitmesi tercihine bırakılmaz. bir dünya kurulur, içinde yerini alırsın, aldıklarınla mutlu olmaya çalışıp daha iyi bir tanesi için didinirsin, because there is always one better. daha iyi bir insan olmak için, daha güzel birisiyle birlikte olmak için, daha iyi anlaşabildiğin arkadaşların olması için, daha şık bir elbise giyebilmek için. kimileri bunu farketmeden yapar hepsi bu, bense salak gibi size anlatmayı tercih ediyorum.

neriman bi baileys koy da içelim hayatım? ne dersin şık olmaz mı?

ps: bu yazıya yargılayıcı bir comment gelirse muhatap olmayacağımı anlamış olmanız lazım.

2 yorum:

QM dedi ki...

oyle, haklisin. kesinlikle oyle, cok haklisin hatta. alayci gelmesin soyledigim, oyle dusunuyorum gercekten.

uydur dedi ki...

Son derece dürüst, son derece samimi geldi yazdıkların.

Şerefe..!