20070127

f

nihayet bir haftasonu hava kapalı ve yağmurlu ve karanlık.

kısa ve öz oldu ama bu yazıda anlatılacak başka birşey yok.

yoksa var mı?

aslında var. ama anlatmayacağım tabii ki. ya biraz anlatsana lütfen..

mesela söyledikleri her cümlenin sonuna "bence" ekleyen insanlar için kendilerini güvensiz hissediyorlar diye düşünüyorum.

bu mu yani?

bir de taksicilerin çok kafa adamlar olduğunu, bir kısmıyla acayip rakı muhabbeti yapılacağını da düşünüyorum.

aferim..

unutmadan bazı otellerde olur ya acayip yumuşak yataklar, hani öyle olması için de ped koyarlar ya ben o pedden buldum ama çok pahalı, ben diyiyim 323 milyon ytl sen de 328 ööle birşey. kırdım ama kafayı, takside giricem, sonra teker teker bana girecek.

bi konuş dedik susmuyorsun birader..

sustum.

5 yorum:

Pnarist dedi ki...

Maşallah çene muazzam :)

Adsız dedi ki...

Selam Silenzio, ben bu yataklara koyulan ped isini anlamadim, acaba yatak ile carsafin arasina yerlestirilen, ince silte gibi bir sey mi bu?
ama öyle olsa da 300 küsur gibi bir paralara olmaz ki aslinda.....anlamadim ben bunu.

PS: carsaf altina kasmir battaniye yerlestirmeye ne dersin, ben öyle yapiyorum.
hos bir haftasonu dilegi ile...

silenzio dedi ki...

valla doğru diyorsun neşe hanımcım, battaniye alıp ucuz yolla kapatacağım ama o ince birşey değil, kalın bayağı, hem de kaz tüyü, bühühüh

Ilgaz Gürses dedi ki...

Silenzio, sakıncası yoksa nerede buldun o zimbırtıyı, ben de arıyorum da!

silenzio dedi ki...

nihayet yataşta buldum, 50 ytl hem de.. yani o akmerkezdeki gibi birşey değil ama yine de gayet başarılı, daha denemedim deneyince çok bi süper anlatırım size..