20061213

f

bak artık sana yazamıyorum farkında mısın?

bunu sana hiç söyledi mi sıra arkadaşın, hiç kopya çektin mi sen romanların yokluk kısımlarından, tesadüf bu ya karşılaştık mı biz hiç seninle, ben senin sigaranı yaktım mı mesela hiç, hiç gözlerini kapatıp seni düşünüp sigara içtin mi sen?

başlamadan biten hikayelere benzedik öyle değil mi? hangi denkleme koysan garip bir eşitsizlik ve bu yaza özenen kışın ortasında ve gülümser taklidi yaparken ve kendime bile inandırıcı gelmezken uyumadan önceleri, olmayan sen, oldurulamayan sen, sen var mısın, bunu sordun mu hiç kendine?

bana da anlatsana ne olacak? mesela birgün posta kutumda bir mektup bulsam, " kasımda geleceğim, bekle istersen" yazsa, olmaz ya, olsa hani, kısa cümleler kursan ama birşeyler söylesen, sessizliğinin en siyah yerinde çıkıp gelmeni, bunu senden bekleyemem, öğrendim, ama bir işaret beklemek, yok, bu bile çok.

bu fuzuli satırların sonuna noktalar koyuyorum, farkında mısın?

vazgeçiyorum, bunu sana birileri söyledi mi?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cezmi ersöz kılıklı,hıh.

silenzio dedi ki...

sen git önce boşlukları doldur..

muk, bunlar sanattan ne anlar allasen ya..

:-)