20061207

bu bir devrim mi?

evet, uzak diyarlara gittim ve döndüm, sevgi pıtırcığı irenç moda geçersek yazılarımla yeniden karşınızdayım, sizin de çok şeyinizdeydi çok afedersin lamia.

bu seferki otel golf olayıylan içiçeydi, hayvanlar gibi kocaman golf sahaları vardı, tabii küçükken golf sahalarında büyüdüğüm için bu duruma en çok ben sevindim, koyarım toplantısına hani benim topum hani benim sopam dedim, çıktım yeşil araziye. aynen böyle dedim ama pek takan olmadı. bu güzide spordan uzak kalmak değil ama o minik akülü arabaları (ki biz zenginler club car dermişiz onlara, siz fakirler anlayın diye yazdım) kullanamamak bana koydu. gerçi kısa mesafede abinin bizi biryerlere götürdü lakin kesmedi tabii..

para bok olduğu için dedim ki neden masaj yaptırmıyorum, eyvallah, gittik spa'ya, ablanın biri görevli falan, dedim kim yapar bu masaj olayını, erkek bozar bizi. abla da dedi ki: " aaa, siz ne garip şirketsiniz, herkes bunu soruyor". biz dedim homofobik bir şirketiz, bir sorun var mıydı, genel stratejimiz bu, keyfimizden değil. ahaha, güldü tabii salak kadın, neyse lamia, abla devam etti, bayan kalmadı erkek yapsa olur mu? işte o an hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti, düşündüm, ölçtüm biçtim, sonuçlarını hesapladım, tamam ulan dedim, hangi haydar gelecekse gelsin, yaptırıyorum.

bazı şeyler vizyon meselesi, çap meselesi; bana yakışan o an oydu lamia. ohh amca yaptı masajı, tabii erkek olunca geyiksiz duramadı, sen tam rahatlamışsın, salakçana konuşmaya başladı masaj boy: abi siz nerden geliyorsunuz, çok mu stres var sende bu kadar kulunç olmuş, sordukça sordu. baktım olacak gibi değil bu muhabbet beşiktaş ibne fenere kadar gider, kısa cevaplar verdim, sustu. ne yapayım ama yani..

masaj sırasında hep kırlar çimenler düşündüm, aklıma hiç kötü şeyler getirmedim :-)

nihayetinde bu bir devrim değildir, halen uzun saçlı esmer kızlardan hoşlanıyorum. onların benden hoşlanması için herşeyi yaparım, burnuma estetik yaptırıcam, benim patromun babası estetik cerrahmış, rica edicem artık..

ya lamia, işte bööle..

3 yorum:

skoer dedi ki...

Haydar da çok radikal bir karar olmuş. Yok muydu şöyle Berkecan adında bir masör, vah vah.

Adsız dedi ki...

Ne diyeyim bilemedim...spa masajdan cok, hamam da tellak olayina benzemis biraz aslinda, bir de kafa ütülemis aptal adam, ben olsam "önemli bir isim var di, unutmusum" diyerek hemen mekani terkederdim herhalde, gecmis olsun diyelim bari, sevimli selamlar.

PS:arazi de, golf topu aramak da stesi azaltiyormus, benden söylemesi

Adsız dedi ki...

masaj sırasında hep kırlar çimenler düşündüm, aklıma hiç kötü şeyler getirmedim :-)

Sabah sabah beni güldürdün, sana şöyle esmer uzun saçlı bir kız bulsam tanıştırma raddesine geldim :)