20061210

f

orhan pamuk'un nobel kazanması akabinde bir kısım medya ve bir kısım arkadaşlarım komplo teorileri ile büyükbaş altında buzağı aramışlardı. lakin o arkadaşlar şu son 2 gün itibariyle bunun boru olmadığını, bizim için övünülecek birşey olduğunu farkettiler sanırsam ya da tipik balık hafızaları ile birlikte atıp tuttukları şeyleri unuttular. neyse bu onların sorunu.

dün türkçe olarak yaptığı konuşmasını okumayanlar var ise okumalarını, hatta en azından biraz birşey yazan herkesin kesinlikle okumasını şiddetle tavsiye ederim. babasını anlatışı, yazmanın ne demek olduğunu söyleyişi.. bazı şeyler kolay olmuyor demek ki kamuran..

sonradan farkettim ki bu oskar olayını çok lehime bir duruma çevirebilirim. şöyle ki: şubat ayında stockholm'e gideceğimdir, obarey, oralarda en meşhur olan şey ne artık: türk, peki ben neyim: türküm. nerenin kızları güzel: stockholm... ahahaha, çaktınız köfteyi.

- hi baby
- baby?
- I'm from turkey. orhan is a close friend of mine
- oh really
- oh yeah..
- he is magnificant
- you should know him, he really is.. do you want me to call him for you?
- can you do that? (kız heyecanlanır)
- uno momento please.. (ben sakinn...)

- abi sen orhansın, kızı vericem sana, ingilizce birşeyler saçmala, pamuk gibi adamsın sen, hadi yiğidom göreyim seni.. çok yazıyo bokunu da çıkarma ama, hadi aslanım.

ya kamuran irenç bir insanım gördüğün gibi, adeta günümüzün nuri alço'suyum, ama olsun, pişman değilim, zaten ben bunları anı olsun diye yaşıyorum.

1 yorum:

skoer dedi ki...

Geçenlerde de genç "kızları" yönetmenim diye kandıran bir adam vardı tivide.