20061212

f

300.000 $, vay vay vay.. garip bir memlekette yaşıyoruz, fedakar anne yavrucağını kurtarmak için kendisini feda eder, biz de alık alık izleriz, üstüne geyikler yaparız. var mı böyle birşey, abuk sabuk bir senaryo.. ulan hangimiz gördü görecek o kadar parayı bir arada.. ayrıca o nemrut yüzlü adam ne prim yaptı be, sıradan bir karadeniz kahvesinde okey oynarken rastlayabileceğiniz deri montlu kimse karizmatik oldu çıktı, biz hala ikinci sınıf insan muamelesi görüyoruz, bu kadınları anlamak na-mümkün..

son zamanlarda salakça bir huy geliştirdim, biri gelip beni yanaklarımdan öpsün. mal gibi gecenin 2sine kadar oturuyorum, tabii sabah uyanmak işkence, sonra işten geliyorum uyuyorum ama bu seferde yine gece uyuyamıyorum ve loop oluyor. götüme benzeyen bir loop oluyor töbe töbe..

adanaya gidiyorum perşembe, kebap isteyen varsa..

7 yorum:

daphnevega dedi ki...

gözleri de pörtlek, biri bir yere diğeri bir yere bakıyor.

Adsız dedi ki...

Olm silenzio...Adanaya beni de götür...Götür de getireme geri emi?!!Bunalmış durumdayım...Kadınların manüplatifliğinden...Erkeklerin lafları başka taraflarıyla anlamalarından...İşten!!!Güçten...Anladın sen beni?!Anlamadın mı?Anlamadıysan da dost hatrına çiğ tavuk yenir yapacak birşey yok di mi? :)

silenzio dedi ki...

lulu is the queen..

ne istersen olur hayatım, götürmem mi, tek başına canım sıkılacak zaten benim..

Adsız dedi ki...

ama kerebiç mersinde değil miydi?

silenzio dedi ki...

kerebiç diye birşey ilk defa duyuyorum.

jelatin dedi ki...

Kerebiç Mersin'de. Ama Adana'da da vardır herhalde. Şayet yolunuz Mersin'e düşerse, Dondurmacı Halil'den cezerye.
(Basbayağı şiir yazdığımı komenti ikinci kez okuyunca fark ettim)


PS: Nedense bu tür yiyecekleri sevmeyecekmişsin gibi bir izlenim oluşturmuşsun bende. Çekiniyorum senden be. Dönersin, iğrençmiş be kerebiç, ne o öyle dersin. Mahçup olurum.

Yine de Adana Yüzevler, hıhım.

silenzio dedi ki...

seninle konuşmuyorum.

bi röportajı çok gördün bana, ayıp.

kerebiç nasıl bir isim ya..