20061230

f

nedense içimde önümüzdeki senenin 2008 olduğuna dair ciddi bir inanç var. 2007 sanki başlamadan bitti, mesela bir kart yazacakken de 2008 mutlu olsun diyorum, hediye paketinin üzerine de öyle yazıyorum, konuşurken de tümcelerimde 2008 geçiyor. böyle salakça bir düşünce içerisinde farketmeden 7'i 8'le değiştirince millet de şaşırıyor, tabii onlar şaşırıncca ben de kendi salaklığımı farkedip bir daha şaşırıyorum. bööle bir loop içerisine giriyoruz. tabiiki de buradan 2007'nin kayıp bir sene olarak haneye yazılacağı gibi saçma bir düşünce aklına gelenler varsa; arkadaşım aç tv'yi tuğba özay kurbanlık almak için halkın arasına o yavşak tavrıyla karışmış onu izle..

yeni yılda üç tane kişisel hedefim var ama bunları milyonların gözü önünde açıklayacak değilim. yalnız o üç hedef nedir diye geyiğine sorulunca bulana kadar nasıl zorlandığımı gördüm. şu para kazandığım iş kadar kendi hayatımı planlamadığımı farkettiğim dakika gözümden düştüm, oha dedim, oha..

happy new year değerli silenzio fanatikleri, bu sene sanat için soyunacağım, 2008 benim yılım olacak..

Hiç yorum yok: