20061211

f

gel biz seninle bu arabaya binip gidelim, nereye gideceğiz, bilmem, nereye gidelim, deniz kenarı bir yer olur mu, olur da bu herkes gibi çekip gidelim buralardan hikayesi olmasın, olmasın ben de sıkıldım, ee nereye gideceğiz, bozcaada olur mu, olur ama soğuk olmasın bu mevsimde, olsun ne olacak ki, üşümeyelim, öperim seni üşümezsin, üşümem.

bebekte yürüyelim birazcık, sen yürümeyi çok sevmezsin biliyorum, biraz yürüyelim ama, elimden tutmazsın sen şimdi, ama elinden tutmak bi garip bişey değil mi, yani aslında öyle, bak sen de kabul ediyorsun, bak ben de kabul ediyorum ama çiçek al bari, arada alıyorum ama, bir defa aldın ama şimdiye kadar, bayağı ara olmuş demek ki, hava kararmak üzere farkındasın değil mi, niye çiçekciler mi kapanır, senin zevzek yanını seviyorum ben, çok da karizmatikim bence, öylesin tabii, gülmeeee..

biz bu kadar mutlu olalım tamam mı?
tamam..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Nouvelle Vague dedin, konserine gittin, gunde 20 kere sayfana tiklamaya hala devam fakat bir konser yorumu bekliyoruz be Sir Silenzio!

silenzio dedi ki...

konser iyi ama inanılmaz değil, mekan yani yeni melek ise gayet kötüydü..

babylonda olsa ulen neler kaçırdınız der yazardım, yine de dancing with myself.. :-)

hera dedi ki...

ben de sıkıldım be silenzio.. bozcaada? cik.. simdi deil.. sirince?

silenzio dedi ki...

why not..

Adsız dedi ki...

şirnce,evet evet..ahududududulu şarap hatta!