20060417

n

bazen sonbaharmış gibi yapabiliyorum.
bazen sigara hiç sönmeyecekmiş gibi
ya da sarhoş olmayacak üç bira, dört votka,
uykum varmış gibi yastıkta durabiliyor yüzüm.
ertesi gün dünyanın sonu gelebiliyor bazen,
bazen herşey çok kolay,
yağmurda ıslanıyormuş gibi koşabiliyorum kimi zaman,
kimi zaman'ı bazen gibi kullanabiliyorum cümlede
ama bazen.
fotokopisini çekiyorum kimi günlerin
tanesi yüz ellibinliradan bir hafta yaşıyorum
aynı mahalle, aynı işler, aynı sen.
bazen hiç gitmemiş gibi yapıyorum,
mola yerlerinde yaşıyormuş gibi,
bozuk paraların karşılığı çay.
bazen iki kere iki dört ediyor,
şaşıyorum,
ama bazen.

aynı sen..

2 yorum:

Davut Topcan dedi ki...

şiirlerin en müstehcen yerine nokta koymak lazım, virgülü en romantik yerlerine,

çünkü, çünkü aşklar en müstehcen satırlardan sonra biter.

mtlda dedi ki...

vay, büyük laf etmişsin bocuhk.