20060420

f

bu msn'de bakıyorum da her taraf imla hatası.. bi de insan dikkat etmeye başlayınca rezalet bir durum oluyor, takılıyorsun, o -de'leri ayrı yazın, mi'ler falan, tabii çoğu ayıcan anlamaz diye uyarmıyorum, banane, götüme sözlük mü girdi, bazen uyarıyorum, tam konuşurken karşıdaki şoka giriyor, bir müddet anlamıyor, ehyyyk ööhyyk falan diyo, o da güzel..

yerli malı haftası olsa o da güzel olabilirdi. bi de mataralarımız vardı, o da aklıma geldi.

benim çok uykum var. uykum var benim lan, uyutun beni. bi müslüman da bir kere ninni söölesin..

bak şimdi olayı anlatıyorum: ben gittim julia'nın kafasına vurdum, küt diye, ondan sonra bu manyak, bu hasta zihniyet her seferinde olduğu gibi kendini kaybetti, kalktı bir dardak su doldurdu bardağa, sözde kafama atacak, beni kıstırdı bir küççük odada, tam foşş olacak, elimi kolumu uzattım, bardağı kaldıramadı bu angut, sonra elinden düştü hobarey kırıldı. aslında ben suçluyum yani ama annem ona kızdı, kızım akşam akşam iş çıkardın diye, ben kopuyorum ama, annem kızıyor bana da arada ama yalancıktan, julia anladı tabii, anlasa ne olcak, annem beni daha fazla sevior ki, gitsin kendisine yeni bir anne bulsun, umrum olmaz, hohoooyt..

3 yorum:

mtlda dedi ki...

"götüme sözlük mi girdi" ahahahha, bunu kullanabilir miyim ben de, ahahaha

silenzio dedi ki...

al senin olsun yavru kuşum, ni demek?

Online dedi ki...

uyusunda büyüsüüünn niiiğğğniiiğğ
tıpış tıpış yürüüğğğsüünn niinnnğğnniiğğ
kovv bosstanncıı dannağğğyıı
yiimeessiğğnn laaahaanğğyıı

eeeeeeğğ
eeeeeğğ
eeeğğğ
eeğğğ

(: