20060430

f

bu havalar iyi güzel de her an ceza sahasında hasta olabilir kişi, hooop bir kalkmışsın boğazlarında sevimli bir ağrı, kafayı koysan kalkamayacaksın masanın üstünden ya da hareket eden bir vasıtanın cam kenarından.

ayrıca da sayın emine s beder bu akşam başıma ne gelse beğenirsiniz, virüsün biri gel gir benim bilgisayara, ama windows dediğin system restore die birşey yapmış, amanın o da ne, çat diye bir hafta öncesine geri dönüyorsun, bütün ayarlar herşey bir hafta öncesi, bir nevi zamanda yolculuk, herşey cilloooop gibi şimdi, bill gates, sana saygım vardı, akıllı adamsın ama be güzel abim, şunu normal hayatlarımıza da uygulatabilsen, he şeker abim, olmaz mı yahum?

şunu yapmak isterdim, pek de özenirim: gol atacaksın, sonra tribünlerde oturan sevgiline koşacaksın, bööle sakin falan ama, sonra elinle onu göstereceksin, bak diyeceksin, burada 30bin kişi var, bir milyon insan izliyor bu maçı, ama ben senin için attım bu golü, sadece senin için..

şimdi missmile, iyi dinle beni; hasta oluyorum senin için, sisteme virüs giriyorum atıyorum windowsla işbirliği yapıp, bu da senin için, gol atıyorum kendi kaleme sana koşuyorum sonra, yemek yiyorum, susuyorum, uyuyorum senin için..

hadi biraz da kroya bağlayalım; ölüyorum, senin için..

2 yorum:

mtlda dedi ki...

beyefendi sayenizde "postmodern romantizm akımı" başlayacak edebiyatta. işin kötüsü, bunca yıl sonra "heleloy heleloy" diye desteklemeye bile gelebilirim, böyle de hüzünleniyorum sayfa sınırlarınız içinde, hayırlısı olsun.

neli dedi ki...

o bayaan sizinle evlenir niye evlenmesin ..bi tanışın arkadaş olun bakalım :)