20060406

f


  • bir müzikale gidebilmem için yüklü miktarda parayı nakit olarak vermeleri lazım.
  • heidi klum gelse dinimden vazgeçmem, cameron diaz'a taparım.
  • sigarayı bırakabilecek iradem yok.
  • baharı sevsem de, hani bi rüzgar çıkar ve hava bulutlu olur ya sonbaharda, soğuk hafif, hastasıyım.
  • işim gereği çok seyahat ediyorum denir ya aha o işte benim.
  • gittiğim yerlerde çok farklı insanları tanıma fırsatım oldu, oldu da, eee?
  • yes, i do have a love, and i feel good just be'cause of her. gidin ööle söyleyin kendisine.
  • yalnızca iki blog birşey yazdıysa sonuna kadar okuyorum, @ bilmemne gibi her comment'e cevap yazanların showman olduğu kanaatindeyim, şimdi benden nefret edebilirsiniz. who cares?
  • beauty>mind if mind>140 iq
  • ingiliz aksanı satın alcağım, ikinci el, acil
  • ogs'em olunca çocuklar gibi mutlu oldum. aman yarabbi ne rahatlık..
  • strangely fine.
  • ne güzel kanıyor insan bazen (puzzle)
  • bana bakabilecek bir köpek bulursam alıp beslicek o beni
  • motosiklet kullanan insanlara şaşıp kalıyorum, pek tehlikeli
  • cumhuriyetin yeni kampanyası anlamsız ve kışkırtıcı
  • herkes önemsenmekten hoşlanır, ne garip.

Hiç yorum yok: