20060423

f

silinmiş satırlar.. aşağıda okuyabileceğiniz en manalı şey maalesef bu şimdilik. herşey yolunda olduğu için mi kelimeler olması gerektikleri yerde değil, harika şarkılar dinliyorum diye mi bilemiyorum.

bilmek de istemiyorum zaten. tüm edebi haklarımı LostWords isimli bir ticari kuruluşa sattım gitti, obaaaa...

bundan sonraki aşamada ibo show'a katılıp göbek atan çirkin kızların arasına katılacağım, sevdiceğim beni affet..

çok ekstra işler yapasım var, ne oldukları konusunda fikrim yok. sanırım da olmayacak. yetenekleri sınırlı bir adam olduğum için mi, ohh yeaahh.. bazen gerizekalı ve kifayetsiz hissediyorum, olabilir, istersek herşey olur, neden olmasın..

pazar akşamlarında parlement gece sineması yoksa, o insana yarın sabah okul var diyen müziği olmazsa ve babam uyumaya gitmeden önce kapıyı kitlemiyorsa (hani o garip emniyet duygusu),
dağılıyoruz, toplanmış herşeyimizi dağıtıp dağılıyoruz gençler..

ben de popstar olmazsam, kendimi intihar edeceğim..

1 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

bende popstar olcam .rakibiz