20050919

clementine isimli arkadaş beni sobelemiş, olayın iç yüzünü comment'lerden öğrendim. soru soruluyormuş, sen de cevaplıyormuşsun, sonra sen de sobe-ebe falan yapıyrmuşsun. olay bu imiş yani:

-kaç kitabım var?

70-80 tane

-en son aldığım kitap?

hatırlamıyorum. küçük şeylerin tanrısı idi herhalde, isim hafızam yok benim, çaldırdım. bi de bi sürü alıyorum alınca ondan bilemiyorum.

en son okuduğum kitap?

en son okuyamadığım kitap yaşama sanatı felsefesi, iş güç yüzünden, devlet memurluğu işte.

benim için anlamı olan ilk 5 kitap?

genç kız soruları bunlar, cevap vermem ben.

-----
görüldüğü üzere sıkıcı bir insanım, bazı durumlarda insan bile değilim, nereden baktığına göre değişir, hem bazı şeyler o kadar kolay değil, o kadar kolaysa o bazı şeylerden değildir değil mi?
buradan şanlı beşiktaş taraftarına saygılarımı yolluyorum..

Hiç yorum yok: