20050907








annual z special thanks awards goes to:::



  • geçen akşam gecenin yarısı ofiste çalışan bana sigara veren güvenlikçi amcaya
  • vitrinlerinde yarım saat durarak köpeklere bakmama izin veren ah yavrum petshop dükkanına
  • evi boyayıp beni 3 gün deli edecek olan babama
  • felsefe doktora mülakatında "yahu para önemli birşey.." diyen değerli prof amcaya
  • uzak diyarlara göç edecek kıymetli ev arkadaşıma
  • bir aylık parasını vermesek de gelip evi mis gibi yapan ablaya
  • canım meyva çekince imdada yetişen bizim evin oradaki kazıkçı manava
  • kitaplarımı istemeyen tüm süper arkadaşlarıma
  • şirketin karşısına kahveci açarak batmama sebep olacak değerli amerikan emperyalizmine
  • sabaha karşı çalışırken desteklerini esirgemeyen düşünceli kimseye

gracias okus pokus.. heyoooo diyorum, susuyorum sonra da..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Silenzio,
bu günün geleceğini biliyordum ama hiç bu kadar yakın olmamıştı..Tahmin edebileceğin gibi çok mutsuzum.İlk defa burdan giderken gerçekten geride bir şey bıraktığımı hissediyorum; anlatamadım..Garip