20050512

Su hakkında üç-beş şey

200174581-001
İguana nasıl bir hayvandır, hayvan mıdır yoksa bizi mi yer, o olgun ifadenin altında bir yanardağ mı yatar hiçbir zaman anlayamamışımdır. Belgesel kanalları hiç ilgilenmemiştir mesela onlarla, aslan gitsin birini yesin haber olur, kartal uçar farenin birini kapar, timsah bi bok yapmaz sudan çıkar, manşet. İguanın yüzünde ayrıca şaşkın bir ifade de vardır: ben her gördüğümde “ulan şimdi bişey diyecek hayvan ama hayırlısı...” diye düşünürüm, lakin iguana çok düşünmez, sakin sakin oturur, verirlerse yemek yer, vermezlerse fotosentez yapar, öyle tek başına takılır, ısırmaz, sokmaz. Hiç bir çocuk da anne eve bundan alalım diye sevmez kendisini, korkarsın çünkü, fare bozması hayvan beslersin ama sıkıyorsa iguana besle. (bir sonraki aşamada İtalya İguanaları Koruma ve Yaşatma Derneği kurup lokal açacağım, bira satacağım, lokallerde bira satmak serbest, yaşlı amcalar gelip takılsın)

çok büyük bir proce içindeyim değerli basın mensupları, özetle: bizim mahallede insana sigarayı döverek veren bir marketçi amca var, ama bu herifin olayı asık surat, 2 senedir bir kez güldüğünü görmedim, daimi bir öküzlük hakim, başka bir marketin poşetini falan görünce direk pis pis bakıyor mesela. olayım şudur: bu amcayı benim medyumsal güçlerim olduğuna inandıracağım; tam marketten çıkarken telefonu açmalısın diyeceğim, amca aptal aptal ne telefonu derken cebimden göstermeden çaldıracağım, şok.. yarın çok çikolata satacaksın diyeceğim, mahallenin çocuklarına para vereceğim sonra ertesi gün hepsi çikolata alacak. böyle üç beş daha sonra, neticede amca iptal.. yahu silenzio senin işin mi yok diye sorarsanız, sizin çok daha önemli işleriniz mi var hayatta diye cevap veririm.

böyle kapalı bahar günlerini seviyorum, insana garip bir huzur veriyor, misstrange anlıyor bu huzur işlerinden, lakin bana anlatmıyor, anlamam diye anlatmıyor herhalde, yoksa neden anlatmasın ki.

Ne yönden bakarsan bak, sipor olsun diye yaşıyorum. Durumum fantezi futbol anlayacağınız. 6-5-9 taktiğiyle oynuyoruz sahada ne kadar insan varsa. Bir o kale bir bu kale, şimdi ben köşe gönderinden orta yapacağım, siz de kafa vurun, gol olsun.

Caponlardan nefret ediyorum, kısa boylu aptal yaratıklar.

son olarak Su hakkında: 1+2 hiçbirşey, 3+2 hiçbirşey, şey ,.

3 yorum:

Ayça dedi ki...

şu para verip çikolata aldırma işine ben de dahil olmak istiyorum, hem sadece çocuklar giderse çok dikkat çeker, hı?

Donna Quijote dedi ki...

ya ben bu bakkal amca projesine bayildim. ödünc aliyorum, patron amca projesine dönüstürecem, söz bak geri veririm. :)

simiole paris carnet dedi ki...

caponlardan ben de nefret ediyorum. ayni sekilde araplardan, ruslardan ve zencilerden de. bunu heryerde soylemiyorum, sosyoloji ve antropoloji okudum, irkciliga karsiyim, humanistim. Ders calisamiyorum su an, ve zaman sanki durmus gibi. dunyanin bu bolumunde 00.43, iyi geceler silenzio.