20050521

action de la kayahan

Starteve’de yayınlanan ve sanırım türüne “macera-gençlik” ya da kısaca maceracı gençlik diyebileceğimiz filmlere bayılıyorum. Netekim ben de gencim, ben de dağlara bayırlara gitmek, bir maceradan diğerine sekmek, kah arıların peşinde kah genetiği bozulmuş kobraların arkasından koşmak istiyorum, imkan meselesi tabii, olmuyor. Peki ne yapıyorum, hayatımdaki bu akıl almaz boşluğu harikulade tasarlanmış filmler ile dolduruyorum. Tabii belli kurallar söz konusu, öncelikle haylaz 3-4 genç kesinlikle olmalı, sonra bunları hafif ateşte ormana, dağ evine, kasabaya koyuyoruz, gençler alkol de alıp iyice sapıttıktan sonra ince dilimlenmiş bir gerilim müziği koyuyoruz, bu sırada anlıyoruz ki gençlerimizden biri kaşınmış, unutmayın illa ki birisi abuk bir şekilde ölecek, bu kaşınan arkadaşı artık o akşam konu neyse çat diye öldürüyoruz, vahşi koyunlardan kaçıyorlarsa koyuna yediriyoruz diye düşünün. unutmadan seksi öğeleri de eklemeliyiz, sağ kalan 3 gencimizden eşcinsel olmayan ikisini bir ara seviştiriyoruz ki biraz rahatlasın gençler, oh be desinler. Şerif, polis, vali bulursanız bir miktar onlardan da bulunmasında fayda var, dev karizmatik abiler bunlar, gençlere nasihat falan veriyorlar ama gençlerde tık yok. En sonunda efendim bir profesör olur, konunun uzmanı olur, ezik gençlerden biri olur sorunu çözüyor, aşık gençler de son birkez mutlulukla öpüşüyorlar, film bitti. Bunlar dururken insan neden başka bir film izlesin ki, anlamak mümkün değil..

Kayahan’ın kızı büyümüş, reklamda gördüm, kocaman olmuş. Hey gidi kayahan hey, ne günlerdi be.. çok iyi hatırlıyorum hazırlıktaydım o zamanlar anadolumun lisesinde, 93 falandı herhalde, hakem uzatmaları oynatıyormuş gibi (çok ince espri yaptım, dikkat çekerim, gerekirse sert konuşurum, benim tersim fenadır) kaset-walkman zamanları ama pek de küçüğüz, kayahan bomba tabii o zamanlar, ezbere biliyorum tüm şarkıları, sarı saçlarınla sen suçlusun gibi hit parçaların sahibi. Önerim şudur: kayahan bundan sonra kızını da alıp adidas, nike gibi sportif reklamlara çıksın, ne eksiği var, şarkı söylerken koşar, eşi de ona eşlik eder, kızları da onlara katılır, olay budur yani. Ailecek adidas almazlarsa insanlar ben de birşey bilmiyorum.

Kayahan starteve ile anlaşıp maceracı genç olsa, şaşırdınız değil mi? Aha da fikir..

Hiç yorum yok: