20050515

details v1

haber bültenlerinde yıllarca gizli gizli öğretilmeye çalışılmasına rağmen kimse ama kimse "saat ondört" demez kısaca"saat iki" der, onsekizde buluşamazsın yani arkadaşlarınla altıda buluşursun.

ilkokuldayken kurşunkalemleri dişlerdim, bi kurşunkalemim olmayalı o kadar uzun zaman olmuş ki çekmecede bir tane bulunca direk dişledim, yahu bu rahatlatıcı bir duygu imiş. 0.5 basmalı kalemler çıkmıştı sonra, sarılarını hatırlıyorum en çok, tabii efsane rotringler geldi akabinde, sarı kalemleri kimse kullanmaz oldu, vefasızlık işte. rotring dişlenmez ki..

Kimse kimseyi sigara içmeye davet etmez, kahve olur, çay olur, tatlı yemek olur ama sigara olmaz. oysa ki sevdiğiniz birisiyle karşılıklı sigara içmek dünyanın en bi şeker şeyidir. Biri sigara içmeye davet etse ben aynen kabul ederim o daveti.

Albert Camus /Yabancı'dan öğrenilmiştir: iki insan birarada yüzebilir. birisi diğerinin beline tutunur, beline tutunulan kulaç yapar, arkadaki palet yapar, şıkır şıkır yüzerler, hem de denizde romantik ortam olur (mumsuz romantizm nereye kadar olacaksa)

Hep ranzada uyumak istemişim, yurtta falan oldu ama evimde ranzada yatmak harika olurdu. Ranza hem uzak hem yakındır çünkü, bana kalırsa bütün sevgililer ranzada uyusun, böylece birbirlerini daha fazla özler ve severler. (bunu da herkese söylemem)

Clementine'in hediye ettiği zupper bardakla su ve bira içmeyi denedim. Su içmek daha güzelmiş, misstrange buzlu su iç demişti ama bizim evde buz olmaz, çok fakiriz, alamıyoruz, buradan devletimizin yetkililerine sesleniyorum.

-----------------------------------------

Gelmesine çok az kaldı, çok az kalırken aklıma bunlar geldi, bunlar gidecek biraz sonra, dedim ya O'nun gelmesine az kaldı.

Hiç yorum yok: